Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: stork  (Læst 2161 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 824
stork
« Dato: 05 Marts , 2023, 22:05 »
så er storken også landet i Smedager. Det er min hjemegn så der bliver fulgt godt med og sågar ham Benny Appel hvor storkene er skulle eftger min mors udsagn være familie, jeg ved det nu ikke selv. Måske jeg skulle kigge lidt på slægtsforskning. Men spændende er det når først storken lander
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 110
Sv: stork
« Svar #1 Dato: 06 Marts , 2023, 05:12 »
Jeg glæder mig til igen i år at følge med i live-sendingen fra reden i Smedager.

Der bliver lidt mere tid til at følge storkene, fordi havørneparret ved Saksfjed-Hyllekrog på Lolland har etableret sig i ny rede 200 meter fra deres gamle adresse. Måske de var trætte af at få deres privatliv overvåget af web-kamera.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 824
Sv: stork
« Svar #2 Dato: 06 Marts , 2023, 06:55 »
ja man kan aldrig vide. Vi andre ville jo nok også råbe op hvis vi fik vores privatliv overvåget hele tiden. Men jeg må indrømme nu hænger jeg også på for at se hvad der sker.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner