Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Kære Maranavlere  (Læst 2744 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Kære Maranavlere
« Dato: 03 Oktober , 2013, 20:24 »
 Da jeg var i Belgien sidst i Juli efter La-Bresseæg, havde den samme avler nogle flotte mørke Maranæg, fra sort kobber Maran, som jeg lod mig friste til at tage med.
Hønerne beholder jeg for at få lidt flot til æggesamlingen, men da jeg må indse at jeg ikke orker at avle alt det jeg egentlig gerne ville, vil jeg høre om nogen er interesseret i haner der kommer fra meget mørke æg.
Billedet er de æg jeg har lyst fra.
De går sammen med deres skrukmor endnu, og jeg har det bedst med at de flytter 2 og 2.
De er 6 uger gamle nu.
Hilsen
Peter

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Kære Maranavlere
« Svar #1 Dato: 04 Oktober , 2013, 12:39 »
hej Peter
Jeg er meget intresseret i 2 sort/kobber Maran haner da jeg har nogen splat høner og dem skal der jo sorte haner til for at give blå,kunne du undværre en enkelt høne?,da jeg også har splat haner
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Kære Maranavlere
« Svar #2 Dato: 04 Oktober , 2013, 22:28 »
Hej Walter

Det finder vi ud af, jeg sender en PM.
Hilsen
Peter