Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Versele - Laga  (Læst 30841 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rudy

  • Bruger
  • Indlæg: 2 812
Sv: Versele - Laga
« Svar #60 Dato: 06 Juni , 2013, 14:43 »
NETOP /o    Men til kyllinger bruger man også voksefoder ;D  Det var det jeg skrev

Susanne

  • Gæst
Sv: Versele - Laga
« Svar #61 Dato: 06 Juni , 2013, 14:47 »
NETOP /o    Men til kyllinger bruger man også voksefoder ;D  Det var det jeg skrev

Jeg forstod dialogen mellem dig og Lene anderledes, men jeg kunne jo bare have læst "indlægsseddelen" som sidder på sækken!

Hvad med "show3" er det helt store pillestørrelser, eller kan jeg bruge det til store kyllinger og voksne? (går ud fra, at det er medicinfrit )

Offline MartinGreen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 241
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Anders Christensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 297
Sv: Versele - Laga
« Svar #63 Dato: 06 Juni , 2013, 14:59 »
Mine 15 uger gamle wyandotter spiser fint show 3 pillerne, men show 3 anbefales så vidt jeg husker også fra 12 ugers alderen, men det er kun noget jeg mindes så lad være med at tage det for 100% korrekt!
0,6 Isa Brown
Arbejder på en smart løsning til at holde styr på hønsehold, æglægning og foderforbrug - www.eggstats.dk

Susanne

  • Gæst
Sv: Versele - Laga
« Svar #64 Dato: 06 Juni , 2013, 15:01 »
Tak, Martin og tak, Anders  /o

Jeg suser ud til fodermøllen nu, og det bliver show 3, der kommer med hjem :)

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Versele - Laga
« Svar #65 Dato: 06 Juni , 2013, 15:26 »
De laver nu også voksefoder uden coccidiosestat, det hedder Tradi Plus (mel) og Tradi Croc (piller).
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Susanne

  • Gæst
Sv: Versele - Laga
« Svar #66 Dato: 06 Juni , 2013, 16:39 »
De laver nu også voksefoder uden coccidiosestat, det hedder Tradi Plus (mel) og Tradi Croc (piller).

Tak for info - det vil jeg spørge efter næste gang /o

Og så må jeg hellere få sat mig ind i deres udvalg :)