Forum > Bekendtgørelser og nyheder

Registrering af brugere

<< < (2/3) > >>

Finn Jensen:
Vi er nu begyndt at flytte dem som ikke har opdateret deres profil til en gruppe, som ikke kan skrive indlæg her på forum.

I oversigten står der "Mangler profiloplysninger" og de vil optræde i oversigten over dem som er online som bordeauxfarvede.

Hvis du er havnet i denne gruppe og du enten har opdateret profiloplysningerne, eller der er sket en fejl fra vores side, så send en mail til en administrator, så bliver du flyttet tilbage igen, og kan skrive indlæg som før.

Mimi Trædmark:
Hej-problemet er bare at man ikke kan kontakte en admin når man ikke må skrive beskeder mere. Så derfor bliver det her :D
Jeg har lige set min profil igennem og fandt at jeg ikke havde skrevet lokation-hvilket hermed er gjort. Så nu vil jeg rigtigt gerne have åbnet for min adgang til PB'ere igen.

Finn Jensen:
Du kan stadig kontakte en admin, selv om du ikke kan sende personlige beskeder-
Klik på konvolutten, så kommer email-adressen over i dit mailprogram og du kan sende en mail.

http://fjerkrae.dk/prod/index.php?action=staff

Alternativt (men brug hellere ovenstående) kan du klikke på "Rapporter til moderator" under indlægget, og skriv som kommentar at du har udfyldt profilen.

Derudover så bliver folk også "flyttet" til bruger-gruppen så hurtigt som vi ser det.

Mimi-du er tilbage og tak for det :D

Linda Andreasen:
Jeg går ud fra, at når ens navn bliver ved med at være blå og ikke mørk rød, der ude i højre side, så er der ingen problemer  8)
Ville være træls at undvære jer alle sammen  :'(

Finn Jensen:
Jep, alle der er blå er ok.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version