Forum > Bekendtgørelser og nyheder
Registrering af brugere
Susanne Ebbe:
Pr. 1. Januar 2009 skulle alle brugere på Dansk Fjerkræ Forum være registreret med deres rigtige navn, alder og landsdel/by.
Dette for at skabe et trygt og sikkert forum. Et sted hvor vi ikke skal passe på, men kan stå frem, også med eventuelle problemer i vores fjerkræhold!
Der er stadig brugere der ikke har ændret deres profil. Det beder vi jer om at få bragt i orden inden weekenden. Sker det ikke, kan man ikke længere skrive på forum. Kontakt en administrator hvis du ikke kan skrive på forum og har oplyst navn, alder og landsdel i din profil.
Du finder reglerne her: KLIK HER
Guide til ændring af profil: KLIK HER
Læs den oprindelige tråd her: KLIK HER
På admingruppens vegne, Susanne.
Christian Ernstsen:
HVIS du ser dette AUTOMATISK når du logger ind, så bedes du opdatere din profilHar du problemer med at opdatere din profil, så skriv en mail til en administrator med navn, region og fødselsdato. Så kan vi gøre det for dig
Finn - Admin
HOV, nu har jeg haft mit navn som forumnavn lige siden jeg første gang oprettede mig, og tænkte at alt dermed var i fineste orden, men så opdager jeg at det jo slet ikke er dér, man skal skrive fulde navn - godt jeg fandt ud af det inden weekenden! ;D Profilen rettet, hurra for 11-time erkendelser!
Finn Jensen:
Jo, det er såmænd fint nok hvis det fremgår af det viste navn. Enten det ene eller det andet sted.
Det som tæller er om de andre brugere kan se det. En (forhåbentlig) uddybende forklaring her
http://fjerkrae.dk/prod/index.php/topic,2658.0.html
Christian Ernstsen:
Det link sendte du kun for at vi skulle se (gen)se de sjove kommentarer omkring dit billede! ;D
Finn Jensen:
Det var jo Lene der startede :D
Men hvis du endnu ikke har udfyldt de nødvendige detaljer i din profil, så husk nu at spare både dig selv og administratorerne for bøvl ved at gøre det IDAG...
Så undgår du at du ikke kan skrive indlæg.
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side