Velkommen på forum, Annemette og Natascha
Vi har et rigtig godt forum, og som I også er blevet gjort opmærksomme på, går vi varmt ind for en god tone. Skulle nogen komme til "at træde ved siden af", vil en af moderatorerne gribe ind.
Vi har medlemmer i alle aldre og alle samfundsklasser og alle er lige velkomne, både dem der gerne vil udstille, dem der holder havehøns, og også dem der har en drøm om høns.
Hos er der ingen dumme spørgsmål, og alle meninger er lige velkomne, så længe de holdes i en god tone
Jeg håber for jer, at I får jeres høns, for det er nok nogle af de mest hyggelige og afstressende dyr, der findes.
Nå ja, jeg er da også kattepige
vi har haft siam i over 30 år pt. har vi to blåmaskede, en neutraliseret han på 1½ og en lille pige på knap 5 mdr. Jeg kan forstå, at jeg ville blive betragtet som uansvarlig på katteforum, men begge mine får lov til at komme ud, når jeg er hjemme. De gange vi har købt hus, har et af kriterierne været, at det skulle ligge, så det ville være sikkert for kattene at komme ud. For hvis mine dyr ikke har det godt, har jeg det jo heller ikke godt, og mine katte elsker at komme ud.