Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Oversigt over ænder og deres egenskaber? (Hvor blev den af?)  (Læst 2708 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Makasi

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 32
  • En fugleglad gås c",)
Halli-hallo og go'aften  ;)

Jeg er helt sikker på det var herinde jeg i går faldt over en super god oversigt over de forskellige racer af ænder, og deres egenskaber (om de flyver, rapper meget eller lidt osv). Nu kan jeg søreme ikke finde den igen!

Er de nogen der lige kan give mig et lille vink i den rigtige retning?  <G
Høns - vagtler (dværg-, tekhas-, almindelige) - diamantduer - parakitter (græs-, konge-, bjerg-, barnardi-) - spurvepapegøjer - gæs - kanariefugle - deguer - katte - får (texel/gottland) - fisk - melorme - bier

Offline Bjørn Nielsen.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 515
Sv: Oversigt over ænder og deres egenskaber? (Hvor blev den af?)
« Svar #1 Dato: 07 April , 2010, 21:19 »
Hej Maria.

Det skulle vel aldrig være denne side som findes i leksikon

http://fjerkrae.dk/leksikon/pmwiki.php/Leksikon/Racebeskrivelser

Offline Makasi

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 32
  • En fugleglad gås c",)
Sv: Oversigt over ænder og deres egenskaber? (Hvor blev den af?)
« Svar #2 Dato: 07 April , 2010, 21:43 »
Øv nej, desværre ikke... Den fandt jeg nemlig også ved at klikke rundt - den jeg tænker på har en masse billeder og beskrivelser på samme side, så man kan bladre nedaf og få det samme på en side i stedet for at skulle klikke sig ind på hver enkelt...
Men tak for forsøget  :)
Høns - vagtler (dværg-, tekhas-, almindelige) - diamantduer - parakitter (græs-, konge-, bjerg-, barnardi-) - spurvepapegøjer - gæs - kanariefugle - deguer - katte - får (texel/gottland) - fisk - melorme - bier

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi