Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Se hvad vi lige har hentet hos verdens sødeste Peter fra Gavnø! Update #24  (Læst 1495 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loppe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 804
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
I enkelte kulturer er det jo moderne og gifte sine døtre væk i tidlig alder til eldre mænd  <H

Der er 23 år mellem mig og min mand, og det kunde ikke været bedre ;D *p *p
Mvh Yngvild 


1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Katja

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 365
  • med grøn ægge kullllller
super nuttede ja, geder har sådan en go personlighed, og de skal nok tilgive jer, og er det ikke bedre at være skør end kedelig.
Man må gerne tænke lidt i alternativ transport, og mon ikke gederne syntes det var go underholdning?  /o
Katja Arkesteijn    
0,2 Vildtfarvede Araucana
1,0. Barnevelder
0,3 gråstribet dv. Maran   
0,2 industri økohøns
0,1 skånske blomster,
0,1 dv. wyandotter
0,2 løvehovede blanding kanin
0,1 islanske heste
0,1 børne pony
1 mand
1,1 barn

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
« Senest Redigeret: 19 Maj , 2010, 18:42 Fra Marianne M. N. »
Mvh Marianne

Offline Louise S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 876
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
Tillykke med de nye kræ - de er super søde. Jeg havde i flere år sæsonkort til Zoo i København og har klappet dværggeder til de blev slidte - det er fantastiske dyr  *p
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline louisepedersen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 198
hej tillykke med dem de er søde. jeg har også selv haft dværggeder. ;D
tror ikke der er nogen herinde der er "hysteriske", men pas lidt på med gederne da der er lidt lovkrav om både registrering af transport, øremærkning, ejerskifte og vaccination mod blue tongue.
jeg ved det da vi jo har gård og jord og derfor var nødt til at være fuldt ud lovlige med vores for ikke at miste hektar støtten  :o

men ud over det ser det ud til de kommer til at få et godt hjem med masser af kærlig opmærksomhed  ;) børn skal altså have lov at have dyr og blive lidt beskidte  /o og geder er bare nogle dejlige kæledægger!!!
1stk Kochin hane "Hermand" + 2 høns
8 jydske STORE kyllinger
1,1 Dansk grågæs
1 påfugl kok
3 stk katte
1 hund
1 dejlig datter og en pragtfuld manse, og nu også en lille søn!!!

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Vaccination mod blue tongue er blevet frivillig.

Men alt det andet er rigtigt nok og der skal også sendes ind omkring flytning, fra den bog som bliver tilsendt når man bliver chr. registreret.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Gederne er, som det fremgår registreret, (Øremærkerne var bare ikke sat på)

På følgesedlen som sendes til fødevarerregionen står Christina's registreringsnummer på bilen. Hvad man må tænke sig til er den lukkede kasse de selvfølgelig er i.

Moderen er blue toung vaccineret, men selvfølgelig ikke kiddene.

Vi overholder naturligvis også gældende regler! (næsten)
Hilsen
Peter

smilla25

  • Gæst
Hvor er de helt fantastisk kære! ;) Er slet ikke misundelig :P
Kan godt forstå i er glade for dem=)

Offline Vigge

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 333
Åhh Christina hvor er i heldige  <. hvor er de søde  *h hvis jeg havde set jer havde jeg også smilet over hele hovedet - du minder SÅ meget om mig selv haha og mine kære mand ville have gemt sig langt væk  <H mine unger ville også syens det var helt fantastisk

Men jeg har en eller anden ide om at vi skal have dværg får på et tidspunkt... så må hellere gemme pladsen - men nøj hvor ville jeg gerne have geder  /o


Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Tak for jeres svar *b

Vi er bare SÅ glade for de geder, det er bare lykken! *p Ungerne vil gerne derom hele tiden, og selv om jeg har læst at man skal prøve at vænne kiddene af med at hoppe op, fordi det ikke er så sødt, når de er store, så lader jeg nogle gange som om jeg har glemt det, for når man kikker ned og ser sådan en lille klump lykke stå og kikke frækt op på en, så smelter man! *h

I dag kom vores kat om og kikkede lidt på gederne, og Josefine blev godt nok noget betænkelig ved den! :D Halen løftede sig helt, og der blev holdt skarpt øje med Misser! :D

Offline Kate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 816
Kan kun give Sofia ret. Peter er bare manden  /o og Thor er dejlig kan godt forstå at Sofia er glad for Thor.

Kid er skønne og de får det skønt hos jer Christina


med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste