Kære allesammen
tusind tak for i år.
tusind tak for al den hjælp, støtte og opmuntring jeg har modtaget fra jer, når hænderne har vredet sig af led i begynderbekymringer.
tusind tak for al den inspiration og viden til fremtidige projekter og problemskydninger, som jeg i løbet af året har modtaget hver ENESTE gang, jeg har gået en tur herinde.
en særlig tusind tak til jer bag staben (14. faneblad for oven: Staben Bag).
det er et stort arbejde at få et forum som dette op at stå - og det er i særdeleshed en stor opgave at få det til at køre og trives. I er så suveræne verdensmestre i at formidle netikette, at jeg har slidt skyggen af min hat i ren benovelse.
web 2.0.'konceptet' er meget moderne at snakke om på de trendy fliser.
skåret ind til benet betyder 'web 2.0' bare at specifikke interessegrupper bruger internettet aktivt og kreativt som et sted at dele information og viden med hinanden i diskussionsfora, weblogs, wikis (leksika) og så videre. (istedet for bare at bruge nettet som et slags fjernsyn).
og se lige. vupti. Dansk Fjerkræ Forum er i virkeligheden et af de smukkeste eksempler på det her web 2.0.
vi er møjhamrende moderne, mine damer og herrer.
jeg undskylder alle de mange ord, men de ville ud og håber, I har haft en rar jul. det har jeg.
og så ønsker jeg jer allesammen et dejligt nyt år med masser af de her små stop på vejen, hvor man bare står og føler sig nærmest lykkelig, mens hønsene tuller rundt og tror, de bestemmer det hele.
hehe.
de kærligste hilsener fra Harrestrup
Regitze