Kan jeg sagtens forstå.
Jeg kan godt mærke på de forskellige sælgere af høns, at de ikke altid tror på en..
Jeg har været på jagt efter høns at købe længe og har det sidste år planlagt og bygget og er nu endelig klar.
Den første jeg henvender mig til, aftaler jeg at jeg vil hente hønsene tirsdag aften og at jeg lige vil skrive nøjagtigt tispunkt til ham dagen efter. Da jeg så skriver dagen efter som aftalt, har han desværre solgt dem
( øvøv.. men kan godt forstå man gerne vil være sikker på en handel når man nu vil af med sine dyr.
Den næste jeg ringer til laver jeg en fast aftale med og kører som aftalt ud efter dyrene.. Vedkommende er desværre ikke hjemme selvom jeg er der til tiden og han tager ikke telefonen. Han har heller ikke taget tlf eller svaret når jeg har forsøgt mig på mail og sms, så han havde nok fortrudt..
Det er derfor også frustrerende for de seriøse købere, at der er købere der ikke overholder deres aftaler, for det kan desværre også smitte af på sælgerne rundt omkring.
Heldigvis skal jeg ud til Morten i Varde på søndag og hente nogle høns og til Rudy i starten af juni så det glæder jeg mig RIGTIG meget til
)