Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Vejrhane??  (Læst 9775 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mai-Britt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 295
Sv: Vejrhane??
« Svar #15 Dato: 09 November , 2011, 22:17 »
@ Tanja og Lene - glæder mig også vanvittigt til at få taget det i brug  ;D Projektet har også stået på siden påske, mest pga 4 mdr ventetid fra kommunen... Hønsene er vilde med det, de render ind og ud af de små hønsehuller når vi arbejder eller flyver op på stilladset for at "tjekke murerarbejdet".

Er heller ikke i tvivl om at jeg har verdens bedste far og sødeste kæreste  *p

Meeeen så kan jeg også berolige jer med at det er aaaalt for småt, men det var den plads jeg ku afsætte til huset, så må jeg jo nøjes. får kun 2 rum og et lille kyllingerum.

Super Tanja, de link skal jeg da lige ha tjekket...

@ Jes - hold da op du bor da rigtig tæt på ;) Pas på med hvad du lover, det kan være jeg tager dig på ordet hvis ikke jeg finder et selv  :o
Med venlig hilsen

Mai-Britt


Guld/Blå Randet Dværg Wyandot
Dv wyandotter
Silke
Dv landhøns
+ det løse ;)

Offline jes.l.h

  • Global Moderator
  • Indlæg: 2 026
Sv: Vejrhane??
« Svar #16 Dato: 11 November , 2011, 21:47 »
jeg vil godt prøve og lave en til dig, så længe det ikke lige skal være færdig i næste uge ;D
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Vejrhane??
« Svar #17 Dato: 11 November , 2011, 22:29 »
Novre hvor er det bare flot Mai-britt. :o
Dine smukke høns får godt nok fine forhold. Jeg kommer vist til at besøge dig igen ;)
Min søde veninde som pt. bor i Esbjerg flytter muligvis til Ribe så jeg kommer nok på dine kanter igen.
Jeg har jo desværre heller ikke nogen af de smukke dotter fra dig tilbage så på et eller andet tidspunkt må jeg vist indenom ;)

@Tanja, Du har simpelthen så mange links til fede hjemmesider. Tak for at du deler  :-*

Offline Mai-Britt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 295
Sv: Vejrhane??
« Svar #18 Dato: 12 November , 2011, 13:31 »
Tak Lene, du er mere end velkommen  ;D
Nu ser vi lige hvordan projektet ender, der er stadig meget der kan gå galt med de 2 tossehoveder jeg har til at bygge  :P

Håber virkeligt at der er rejsegilde næste weekend, mest fordi stalden hønsene bor i nærmest allerede er helt fjernet  :o Nedrivning er åbenbart sjovt...

Satser på at jeg kan få lavet en masse kyllinger til foråret igen... (Hanen endte som middagsret hos hr fox)

Ja vidste at der var mindst en herinde (Tanja) som havde et godt forslag, hun kan bare det der.  /o
Med venlig hilsen

Mai-Britt


Guld/Blå Randet Dværg Wyandot
Dv wyandotter
Silke
Dv landhøns
+ det løse ;)

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 956
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Vejrhane??
« Svar #19 Dato: 12 November , 2011, 17:19 »
Men det er lidt farligt at google efter hønseting, for hold da op hvor er der mange ting man ikke kan leve foruden, når man først går i gang med at lede :D.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"