Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sv: ikke god til PC  (Læst 126 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Berit H.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 223
  • Rigtige kvinder har silker ;o)
Sv: ikke god til PC
« Dato: 07 Juni , 2010, 23:12 »
Hej Søren
Det er svært at sige... Det bedste du kan gøre, når du starter på at skrive et dokument - er at gemme den allerførst, et sted hvor du ved du kan finde den. Din pc kan indstilles til automatisk at gemme med forudbestemte intervaller - hvis du gør det, så har du altid det meste af dit dokument gemt - hvis der skulle gå noget galt.
Nogle programmer har under den fane der hedder Filer - en undermenu der hedder tidligere arbejder - eller recent files.... der kan du prøve at se...

Jeg ved ikke helt hvor tryg du er ved pc'en og sproget omkring den... Hvis noget af det jeg har skrevet, er totalt volapyk for dig - så skriv, så skal jeg prøve at omformulerer  ;)

Lyder spændende med dine historier

sommerhilsen fra
Berit
Venlige hilsener fra
 Berit

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: ikke god til PC
« Svar #1 Dato: 08 Juni , 2010, 05:08 »
Søren, sommetider kan du være heldig, at det kommer frem igen, hvis du klikker på "Tilbage-pilen" i din browser, men det kræver selvfølgelig, at du ikke har haft slukket for din pc, eller har haft din browser lukket ned.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk