Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Små giffer  (Læst 795 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Egon

  • Bruger
  • Indlæg: 808
    • Egonnyt
Små giffer
« Dato: 08 Marts , 2008, 11:43 »
Hej!
Hvis nogen har interesse i at kunne linke til smågiffer, og de ingen hjemmeside har, kan jeg godt sætte de små giffer ind på en side og I får så linket I skal skrive i jeres profil. Hvs I er interesseret, hører jeg gerne fra jer.
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,3 dværg sussex i forskellige farver -   www.egonnyt.dk

Offline Helen Ørndorf

  • Administrator
  • Indlæg: 1 643
  • Sej gammel høne
Sv: Små giffer
« Svar #1 Dato: 08 Marts , 2008, 16:47 »
Det var et flot tilbud, tak Egon

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Små giffer
« Svar #2 Dato: 08 Marts , 2008, 17:10 »
Jeg ville da mægtig gerne have nogle gif, hvad mener du med hjemmesidde, jeg har da 2 hjemmesidder, men der kan jeg ikke gemme dem på, de gif jeg har hentet har jeg lagt i pcen i fotoalbumet, men det ville da være mætigt rart at have dem her i dette forum.  <M
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Egon

  • Bruger
  • Indlæg: 808
    • Egonnyt
Sv: Små giffer
« Svar #3 Dato: 08 Marts , 2008, 22:11 »
Det jeg mener er at hvis I vil have en mini gif til føjet under jeres profil, skal den så vidt jeg ved ligge på en hjemmeside, og jeg har lidt ekstra plads på min. Jeg prøver at lægge nogle ud, så kan I kigge på dem.
Og linke til dem, hvis I vil. Har I en I ønsker med kan i vedhæfte den til mail til mig, så kan jeg lægge den derud. Se de få på:  http://animationer.egonnyt.dk
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,3 dværg sussex i forskellige farver -   www.egonnyt.dk

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Små giffer
« Svar #4 Dato: 08 Marts , 2008, 23:43 »
Ja, eller i kan uploade den i personligt galleri, og linke til den der istedet, det giver samme resultat som hvis den ligger på egen eller anden hjemmeside.

Iøvrigt er det ikke sælig fint at linke til billeder på andre sider, der findes rigtig mange steder hvor man frabeder sig dette, da det skaber trafik på deres hjemmeside.
Tænk jer en side, hvor der ligger adskillige tusind giffer, og alle der bruger dem, over hele verden bare linker op til dem, så går serveren garanteret ned.

Nå, det var et sidespring, og der er ikke noget galt i at man linker op til en vens hjemmeside, *gg
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Små giffer
« Svar #5 Dato: 09 Marts , 2008, 07:35 »
Citat
Iøvrigt er det ikke sælig fint at linke til billeder på andre sider, der findes rigtig mange steder hvor man frabeder sig dette, da det skaber trafik på deres hjemmeside.
Tænk jer en side, hvor der ligger adskillige tusind giffer, og alle der bruger dem, over hele verden bare linker op til dem, så går serveren garanteret ned.

Hej Børge, jamen der er også mange steder hvor de er til fri benyttelse, og det er dem jeg bruger,
Egon mange tak jeg har været inde og se den side du henviser til, jeg fik nogle rigtige gode gif synes jeg, så mange tak.
« Senest Redigeret: 09 Marts , 2008, 07:38 Fra Berit Elgaard »
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Egon

  • Bruger
  • Indlæg: 808
    • Egonnyt
Sv: Små giffer
« Svar #6 Dato: 09 Marts , 2008, 08:09 »
Hej!
Det er bare en side jeg leger lidt på, og det er kun ment som en mulighed, der kan benyttes hvis ;)
Ps. siden er ikke offentlig og kun linket i dette forum. Det er ikke tiltænkt til brug af andre end folk herfra
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,3 dværg sussex i forskellige farver -   www.egonnyt.dk

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Små giffer
« Svar #7 Dato: 09 Marts , 2008, 08:28 »
Hej Børge, jamen der er også mange steder hvor de er til fri benyttelse, og det er dem jeg bruger,

Berit, det er ikke det samme som at linke til billedet, det betyder, at du må frit downloade billedet, eller gemme billedet på egen PC.
Altså bruge det på hjemmeside, flyers eller hvad du nu har lyst til, men ikke at linke tinke til det.

Det er altid rigtig god etik ikke at linke, og man har jo heller ikke selv styr på, om de omdøber, flytter eller nedlægger siden, og så virker linket jo heller ikke mere.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Små giffer
« Svar #8 Dato: 09 Marts , 2008, 08:40 »
Hej Børge jeg linker ikke andres billeder, det må du ikke tro, jeg har 2 hjemmesider, med egne billeder, kunne aldrig finde på at misbruge anderes billeder, jeg har linket gif, som jeg kun bruger herinde hvor jeg synes det er sjovt, at man kan understrege det skrevne.
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Små giffer
« Svar #9 Dato: 09 Marts , 2008, 08:55 »
Det er et flot tilbud Egon og dejligt at du vil hjælpe andre brugere på forum  <E
Hilsen Susanne

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Små giffer
« Svar #10 Dato: 09 Marts , 2008, 09:03 »
Hvorfor laver i ikke bare en underafdeling i galleriet, til giffer og den slage, så ligger billederne her altid, og forsvinder ikke i diverse indlæg, hvis en hjemmeside lukkes, så kan alle uploade deres små giffer, og andre kan bruge dem herinde?
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Små giffer
« Svar #11 Dato: 09 Marts , 2008, 12:25 »
Jeg synes også det er et flot arbejde Egon har lavet, tak for det. <M <E
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Små giffer
« Svar #12 Dato: 09 Marts , 2008, 12:34 »
Ja, det er da et flot arbejde..

Men stadig, nu er der over 200 brugere.

Hvis bare 100 af dem bruger link til diverse hjemmesider, og det kan godt være deres egne, så vil det ikke vare længe inden der begynder at komme røde krydser på forummet, fordi forummet jo ikke kontrollerer disse hjemmesider, derfor er det bedre at lave et enkelt galleri til disse giffer, så har forummet kontrol, og der vil ikke forekomme røde krydser, fordi linket ikke lige er aktivt længere.

En principsag, som jeg synes der måske burde tages stilling til?
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Små giffer
« Svar #13 Dato: 09 Marts , 2008, 12:40 »
Jeg kan godt se hvad du mener, eg håber da ikke jeg er skyld i røde krydser, det har ihverfald ikke været hensigten.
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Små giffer
« Svar #14 Dato: 09 Marts , 2008, 12:44 »
Det tror jeg heller ikke sker med Egon, ellers ville han jo ikke tilbyde det..
Det samme kan jeg sige med alle de animationer jeg har liggende på vores hjemmeside, de har da lagt der velnok en 6 år, efterhånden, så dem sker der heller ikke noget med sådan lige.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.