Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kan i så komme ud af fjerne..  (Læst 1423 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kim nielsen

  • Gæst
Kan i så komme ud af fjerne..
« Dato: 02 Marts , 2008, 13:16 »
Galleriet er bare hit ;D
Men det undre mig lidt ::) ::) ::)
Vi er 202 medlemmer i dette forum, og alligevel er alle de skønne billeder der nu ligge i vores galleri lagt ind af de samme ca 20 mennesker. 20 ud af 202 :o :o :o Det kan da ikke være rigtigt. I dag er der blevet lukket op for at lave jeres private mapper, forhåbentligt kan det give et skub, for jeg nægter at tror, at det er fordi i ikke har nogen fantastiske billeder af alle jeres skøøøøne fjerkræ ;D ;D
Og det er faktisk slet ikke så svært at arbejde med galleriet. Man behøver ikke at være computer nørd  ;) jeg er det ved grød ikke :(
Og skulle i virkelig komme i vanskeligheder, ved i da forhåbentligt at vi er mange der kan og gerne vil hjælpe ;)
Så kom nu ud af busken, og lad os se jeres bevingede dyr <E

Offline Danny Westh

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 733
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #1 Dato: 02 Marts , 2008, 13:19 »
Det kan godt være at der er 200 medlemmer men det er vel kun de 50 der er meget aktive og yderligere 20-30 der er herinde engang imellem.
Men mon ikke det kommer.
Jeg har ikke selv sat billeder ind endnu men det skal nok komme. Det haster vel ikke  ;)

Danny
Himlen bør altid være blå!

kim nielsen

  • Gæst
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #2 Dato: 02 Marts , 2008, 13:22 »
Citér
Jeg har ikke selv sat billeder ind endnu men det skal nok komme. Det haster vel ikke 
Jo da- vi er jo så nysgerrige ;)

Offline Helen Ørndorf

  • Administrator
  • Indlæg: 1 643
  • Sej gammel høne
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #3 Dato: 02 Marts , 2008, 14:06 »
pist Danny ... alle skulle registere sig som nye da vi startede op her, så alle har været aktive inden for den sidste måned :) at de så ikke alle er her hver dag ja, det har du ret i. Jeg vil som dig mene at det er ca 50 der er daglige bruger, men ca 20 online når der er flest. men med den trafik der er på siden, med over 200 daglige unikke hits, så vil jeg tro at alle er omkring mindst en gang om ugen.

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #4 Dato: 02 Marts , 2008, 14:09 »
Jeg glæder mig til at se alle jeres billeder. Der er så mange flotte dyr, hønsehuse og smarte detaljer jeg skal lure af  <Q

Så prøv jer frem og driller det, så bare skriv en pb til en i redaktørgruppen, så finder vi ud af det sammen.

God fornøjelse med vores fælles galleri!
Hilsen Susanne

Offline Linda Andreasen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 935
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #5 Dato: 02 Marts , 2008, 14:24 »
JESSS  <J
Jeg kan også slutte mig til den med, at hvis det ikke vil virke   <W så send en pb til en af (bagmændene/bagkvinderne)
Jeg har bakset med mit galleri og det fælles galleri det meste af dagen, ja faktisk i 2 dage. <+
Så skrev jeg til  <I Hanne Lottrup og hun har været meget tålmodig og hjælpsom, så nu virker mit også.
Det er skønt at tale med en Qvinde som kan forstå JYSK. <M
<- <M <- <M <- <M <- <M <- <M <- <L <L
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Hanne

  • Gæst
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #6 Dato: 02 Marts , 2008, 14:28 »
Tak Linda. Det var rigtig  ;Dhyggeligt at snakke med dig!!

Dejligt at se albumsene skyde op!!! Så kan man rigtig se hvem hinanden er!! jeg har endnu ikke selv haft tid til at sætte ind, men det kommer!

Offline Helen Ørndorf

  • Administrator
  • Indlæg: 1 643
  • Sej gammel høne
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #7 Dato: 02 Marts , 2008, 14:41 »
Jeg har også lavet mit personlige album nu, og skulle altså have hjælp af både Hanne og Finn....  <G

men nu virker det  <L i mit personlige album vil I kunne finde fotos af min fjerkrækoloni og et særskilt album om vask af høns.  <K

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #8 Dato: 02 Marts , 2008, 21:45 »
Hvis man har meldt sig ind her, og ikke skrevet indlæg må man vel sige, at man er passiv, og først når man begynder at deltage i debatten aktiv.

Ud af de 203 medlemmer/brugere, der er nu, har de 93 skrevet mindst 1 indlæg, og dem kan man kalde aktive.

Ikke at der er noget forkert i at være hverken aktiv eller passiv, men det er da altid rart lige at hilse på folk.

Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Helen Ørndorf

  • Administrator
  • Indlæg: 1 643
  • Sej gammel høne
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #9 Dato: 02 Marts , 2008, 21:48 »
Jeg er ikke enig med dig Børge, man er aktiv når man går ind og læser trådene, og dermed finder svar på de spørgsmål man måtte have om fjerkræ.

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #10 Dato: 02 Marts , 2008, 22:03 »
Du har delvis ret...

Der er to måder at være aktiv på, i sin søgen efter viden, og der må man jo sige, at alle der har læst tråde herinde, er aktive, hvis det er aktiv på forummet, så skal man altså lige have skrevet et indlæg, for at kunne kalde sig det.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Jens Nyborg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 52
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #11 Dato: 02 Marts , 2008, 22:18 »
Ja ja, men det hjælper vel hvis vi venter med at skrive til vi har noget fornuftigt/interessant at sige?   :D

Offline Linda Andreasen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 935
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #12 Dato: 02 Marts , 2008, 22:22 »
Jens <A
Du har helt ret, hatten af for dig  <I
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #13 Dato: 02 Marts , 2008, 22:27 »
Nemlig Jens  <P

Om man skriver eller læser, er ikke vigtigt. Det vigtigste er at vi har et sted hvor vi kan samles om vores fælles hobby. Udveksle råd og tips, få idéer og tanker til nye spændende projekter. Lære nyt og møde nye mennesker med nye og spændende holdninger og meninger.

Og galleriet bliver bare større og større. Tænk en rigdom af billeder vi ligger inde med. Wauv et opslagsværk  <M
Hilsen Susanne

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Kan i så komme ud af fjerne..
« Svar #14 Dato: 03 Marts , 2008, 09:02 »
Kim, dit indlæg gjorde mig nysgerrig efter det galleri, så nu er jeg også på med et par "pletskud"

Det var dog lidt skræmmende at jeg tilsyneladende kunne plotte billeder ind på de meget officielle sider.... Jeg holdt mig dog til mit personlige galleri.
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!