Forum > Arrangementer og kampagner

Diskussion om kampagne for erstatning efter minkoverfald

<< < (2/15) > >>

mvk:
Jeg vil bestemt ikke afvise at du har ret, men hvis man intet gør, opnår man i hvert fald intet. Husk på, at de største succeser gennem tiden er opnået, når nogle har gjort det, som andre har fotalt dem, ikke kunne nås. Så giv det i det mindste en chance.

pilegaarden:

--- Citat fra: KEW efter 22 December , 2012, 21:12 ---de kan ikke chippen da det ødelægger varen og dens værdi

--- Afslutning på citat ---

For os ikke kendere kræver det en mere udførlig forklaring. Hvorfor er det at man ikke kan chippe små hvalpe, og hvilken skade gør det på skindet?

Hvis man kan finde en måde at chippe dem på, så skindet ikke forringes, løses de fleste problemer under 1-5 i dit indlæg helt af sig selv.

dots:
Dette er et super godt tiltag  /o

Heller ikke uinteressant for feks Dansk Ornitologisk Forening og Danmarks Naturbeskyttelse.

mcquolle:
Tror umiddelbart også Danmarks Jægerforbund kunne være interesseret i at være med. Synes det er et godt initiativ, men tror det bliver en hård kamp....

jes.l.h:
Mon ikke det med chippen/mærkningen mest er pga arbejdsbyrden og økonomien?? Jeg kan ikke forestille mig at skindet bliver ødelagt af det. Har dog kun set på ydersiden af chippede hunde men der er der ikke noget og se. Det kunne måske være noget for diverse foreninger og være med i. Om ikke andet så for og få et mere reelt billede af hvor mange dyr der stikker af og hvor mange der er rigtig vilde. I de tilfælde hvor aktivister(eller hvad de nu er ) lukker dyr ud, burde minkavlerne jo kunne sige præcist hvor mange dyr de mangler. De skal vel holde ligeså meget styr på antallet dyr som svinebønder og kvægbønder mm

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version