Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Paul Baarsch er død.  (Læst 360 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Zoro

  • Gæst
Paul Baarsch er død.
« Dato: 03 December , 2012, 18:40 »
Det er med stor sorg, at vi i Nordisk special klub for fodbefjerede dværge, har modtaget meddelsen om, at Paul Baarsch / Pretz er afgået ved døden.

Paul Baarsch var i mange år formand, for special klubben for de Federfussige Zwerge i Tyskland, og var et helt utroligt elsket bindeled, til mange danske opdrættere af Sabelpot Racen.

Paul Baarsch var den altid hjælpsomme, der altid var klar, hvis nogen bad om råd eller hjælp, samtidigt var hjemmet i Pretz, det mest gæstfrie sted man kunne komme, hvor han altid havde tid til at modtage fremmede, sammen med sin elskede fru. Edeltraut.

Paul Baarsch var til det sidste, æresformand i den Tyske special for
Federfussige Zwerge, samt Ridder af den Gyldne hane, i Nordisk Special klub for fodbefjerede dværge.

 Medlemmerne af Nordisk Special klub for fodbefjerede dværge, sender de varmeste tanker til Edeltraut Baarsch, samt den øvrige familie.

Unser herzliches Beileid gilt der Familie Baasch und Verwandte.



Æret være Paul Baarsch s minde.

Jørn Clevin.
« Senest Redigeret: 04 December , 2012, 17:56 Fra Jørn Clevin »

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Paul Baarsch er død.
« Svar #1 Dato: 03 December , 2012, 20:35 »
Æret været hans minde. <F
Det er altid sørgeligt når en stor personlighed går bort. Tænk hvilken indvirkning han åbenbart har haft på hønseverdenen og dig Jørn.

At være aktiv i en forening bringer mange bekendtskaber med sig. Jeg tænker ofte på hvor mange mennesker jeg i kraft af Dff kender over det ganske danske land. Mennesker som jeg uden tvivl ikke ville ha lært at kende hvis det ikke lige havde været for vores fælles passion.
Vi kan jo lige gribe momentet og sætte pris på Dff og hinanden. Hvis vi vil har vi jo en guldgrube i vores fællesskab.
Så fra mig, kommer i samme indlæg et tak til de venligsindede og hjælpsomme mennesker som jeg møder herinde. *l (heriblandt trådstarter  ;) )


Offline fle.bir

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 393
Sv: Paul Baarsch er død.
« Svar #2 Dato: 04 December , 2012, 07:31 »
Æret vøre hans minde  <F
Birgit
Chaboer
Grønlægger
Kochin
New Hampshire
blåpandet amasone gøjer