Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Billede af kylling med dværgvækst  (Læst 927 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Henriette Hall

  • Bruger
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Billede af kylling med dværgvækst
« Dato: 04 ſeptember , 2012, 16:52 »
Jeg har en lille ussel barnevelderkylling i år. Helt klart spontan dværgvækst. Hvis man kigger nøje på den, kan man se at den også har fået en revne i nakken, så nu går den med kyllinger der er ca 2 måneder yngre end den selv. Der er et billede af en af dens normale søskende, så man kan sammenligne. Den er frisk og frejdig og søger fint føde og putter med dens søskende og kammerater. Ellers havde jeg aflivet staklen, men da den egentlig ikke fejler noget ud over udseendet, som mildest talt ikke er noget at prale med  ::), så har den fået lov at overleve indtil videre.
Der er så tit nogen der spørger om dværgvækst, så jeg tænkte at det kunne være sjovt at se hvordan det kan se ud.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Henriette Hall

  • Bruger
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Billede af kylling med dværgvækst
« Svar #1 Dato: 04 ſeptember , 2012, 16:53 »
Ny computer. Har åbentbart lidt problemer med at finde ud af at få begge billeder med. Her kommer det af "dværgen".
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)