Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Åhrrr for satan da osse.  (Læst 3258 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Åhrrr for satan da osse.
« Dato: 12 November , 2011, 15:47 »
Jeg begynder altså at tro nogen har nedkaldt en forbandelse over mig.  lige så snart man tror der er en smule ro i hverdagen dukker der nyt problem op.
Nu er min flinke udlejer gået konkurs.... iflg. advokaten kører mit lejemål videre som hidtil, men det er jo på lånt tid nu... Vi er bare så glade for at bor her det er mega sur røv. Og hvad kommer vi så til at bo i næste gang, hvad med alle vores dyr, + en hel masse andre spørgsmål vælter bare frem.

Jeg gad seriøst godt kunne trække stikket ud for en stund og så bare få ro, helt ro.

ØV ØVØV og møj
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Eva

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 343
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #1 Dato: 12 November , 2011, 17:09 »
Æv  for pokker da.

Men husk så lige på (og giv dig selv et klap på skulderen) du har jo altid fundet en løsning når I har haft svære problemer, så fat lidt mod og tro på at også denne pokkers ting finder sin løsning.

 *b

Kæmpe krammer fra Århus
Venlig hilsen
Eva

Offline mortends

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 427
  • Nu med billede af mig selv...
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #2 Dato: 12 November , 2011, 17:13 »
Jeg har et "hobbylandbrug" i Vestjylland med 2,6 Ha jord - heraf 1 Ha skov - det er billigt til salg! og hønsegården ER klar... /o
Mvh. Morten

"Besætningen": Har solgt gården og er flyttet til byen - så ingen fjer pt.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #3 Dato: 12 November , 2011, 17:13 »
jeg mener at der er minimum et års opsigelse hvis den næste ejer skal bruge huset. Så noget tid har du at løbe på..

Men træls er det da
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 956
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #4 Dato: 12 November , 2011, 17:20 »
*t Wanda for pokker da. Nu må uheldet da snart stoppe med at forfølge jer! Jeg *k for at I får lov til at blive boende.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Rudy

  • Bruger
  • Indlæg: 2 812
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #5 Dato: 12 November , 2011, 17:24 »
@ Wanda. Køb da stedet. Der er helt sikkert i disse tider basis for at lave en rigtig god handel med kurator.
Jeg har i tidens løb lavet mange rigtig gode handler med kuratorer.

Offline Ankerine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 138
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #6 Dato: 12 November , 2011, 17:40 »
Køb det dog - men den nuværende rente og i den situation er det vel til at betale.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline jes.l.h

  • Global Moderator
  • Indlæg: 2 026
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #7 Dato: 12 November , 2011, 17:41 »
ja køb da stedet. Hvis han er gået konkurs er det ikke sikkert det koster mange basseører. det er jo trods alt i københoved jo ;D
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #8 Dato: 12 November , 2011, 18:50 »
JEg kan ikke købe noget som helst fordi min bank som alle andre banker går med både livrem og seler...  Jeg afvikler en gæld på 90.000 kr som jeg er færdig med om 3 år... indtil da er jeg pint til at bo til leje. Jeg er ikke interesseret i at købe gården her, jeg bor her jo og ved hvor meget der skal laves ;) Vi skal helst finde noget tæt på Yazmins skole, for hun har lige skiftet her i sommers og hun stortrives og er gået fra at være fagligt langt bagefter, socialt frustreret og med store koncentrationsvanskeligheder på den gamle skole til "kun" at have uro i røven på den nye så vi skal på ingen måde skifte skole.
Jeg har talt med advokaten som kører sagen (og som tilfældigvis er mor til Yazmins veninde) og hun siger mit lejemål fortsætter som hidtil indtil en køber viser sig... der bliver måske noget med huslejen men det må vi tage til den tid.
MEn usikkerheden fylder en del i knoppen på mig og det er ikke rart.... nu gik det lige så godt... i ihvertfald 14 dage :/
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline KEW

  • Bruger
  • Indlæg: 579
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #9 Dato: 12 November , 2011, 18:52 »
@wanda ja jeg holder sgu med de andre her få en god pris på skidtet det er købers tid nu på husmarkedet!

@mortends jeg vil gerne vide mere evt annonce du kan henvise til jeg køber ikke nu men vil gerne vide hvad det står i
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #10 Dato: 12 November , 2011, 18:56 »
Men et køb er ikke en mulighed for mig pt... desværre. der var ikke noget jeg hellere ville...
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

thorleif

  • Gæst
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #11 Dato: 12 November , 2011, 19:02 »
Hvor meget tror du huset er verdt?

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #12 Dato: 12 November , 2011, 19:04 »
Kender godt trangen til at råbe "stop verden. jeg vil af!", men mystisk nok får jeg også bare altid en ekstra tur :D

Det skal nok gå, Wanda. Du skal ikke bruge tid på at bekymre dig om noget, som måske aldrig bliver et problem.. hvis du altså overhovedet kan lade være!

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #13 Dato: 12 November , 2011, 19:11 »
Huset er jo i forvejen til salg, dette var ikke det store problem da det er tæske svært at sælge og udlejer ville ikke gå ned i pris som en lille smule garanti for mig.  En af de store afskrækkende ting her på gården er de to store gylletanke som ligger  50 meter fra døren, disse to tanke hører til min udlejers gård og bliver altså brugt og ligger ikke på grunden der hører til gården her. en anden ting er at der skal nyt vandværk til, nye vinduer i hele den hele side af huset. Staldlængen står til at rive ned og huset er fugtigt.... der er rigtig meget at tage fat om, men når man bor til en leje der hedder 4000 incl forbrug for ca 150 m2 så kan man jo finde sig i meget ;)
Her er mit hus... hvis nogen skulle være interesseret i et invisteringsprojekt der indeholder en sød sønderjyde og hendes dejlige datter ;) http://www.singleplus.dk/detsker/16409  Men hvad det bliver vurderet til nu og hvad det bliver solgt til hvis/når det ryger på tvang ved jeg ikke
(og vil altså lige sige at jeg HAR malet køkkenet ;) og de fleste af de andre lilla rum det er fra dem der boede her før) :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Åhrrr for satan da osse.
« Svar #14 Dato: 12 November , 2011, 19:39 »
wanda prøv at tilbyde at ta en kreditforeningslån på 400.000 hos den der har penge i klemme, måske for meget, så byd mindre, men de vil gerne fortsætte med at få penge i kassen