Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)  (Læst 3016 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mineunger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 207
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #15 Dato: 08 Maj , 2011, 21:09 »
Vi vil også gerne takke for en rigtig hyggelig dag, og for en lækker buffet.


Min ældste søn har vist forelsket sig i paduanerne, jeg har i hvert fald 19 billeder på min telefon af dem.  ;D
Min mand blev ikke det mindste hønsetosset, men han hyggede sig alligevel.  /o

Kærlige hilsner fra Stina og hendes drenge.
1,1 vildtfarvet araucana
1,1 rød silke (min datters)
1,1 hvedefarvet maran
1,1 huskatte
1,1 labrador
2,1 dejlige unger

Offline ina.....

  • Moderator
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #16 Dato: 08 Maj , 2011, 21:37 »
Det har været en fin dag i dag, gode venner, dejlig mad, flotte omgivelser og smukke høns og ikke mindst fantastisk vejr.
Så er der mulighed for at genkende lidt flere næste gang vi mødes   <: supergodt at se jer alle, og tusind tak til arrangørerene der slæbte og organiserede.  /o
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline morAnna

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 499
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #17 Dato: 08 Maj , 2011, 21:40 »
øj hvor ser det hyggeligt ud... bare det var mig der kunne komme med... :-[
næste år måske, på vej hjem fra Skejby så vi en berlingo med en klistermærke  på bagklappen - en sort hane - gad vide om det var en af forum folket
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #18 Dato: 08 Maj , 2011, 21:48 »
Også et galende tak fra mig og mine drenge....
Vi har alle haft en helt vidunderlig dag.


Også tusind tak for en dejlig dag fra mig!!
Tænk hvis alle hønsefolk i Danmark kunne se os sådan en dag - det er et fantastisk forum og et fantastisk og unikt sammenhold vi har!

Giver dig fuldstændig ret. /o

Offline Elise ☺

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 728
    • www.beli-lys.webbyen.dk
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #19 Dato: 08 Maj , 2011, 22:10 »
NEJ jeg vil ikke læse denne tråd overhoved og heller ikke se billeder i galleriet  ;)

Dejligt at i har haft en super dag og vejret var med jer, jeg var jo til Brahma dag i går og det var bare hyggeligt og jo vi fik lært nyt om vore skønne race.

Sidste år var jeg med på Gavnø så jeg kan levende forestille mig hvor dejligt i har haft det jeg håber virkelig at vi kan mødes til næste år.
Mange Hilsner Elise

Brahma: Hvid-blå col. Hvid-sort col. Red pyle, sølv-sortbåndet
Engelsk araucana: Perlegrå
Sebright: Sølv sort randet
Serama
Gæs: alm landgæs
6 heste/ponyer
Mange katte
1 fantastisk gårdhund
2 dejlige piger og 1 forstående ægtemand

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #20 Dato: 08 Maj , 2011, 22:15 »
JEg vil også sige TUSIND tak for et pragtfuld weekend i Storkøbenhavn ;) Der er så utroligt mange søde mennesker i dette selskab, jeg har som andre heller aldrig oplevet noget så unikt. Der er bare plads til alle (også dem der hiver halen af hønsene ;) )

Maden var fantastisk, og i overflod så hvis man var sulten når man gik, var det altså ens egen skyld. OG jeg fik smagt ged.... det skal smages igen... :)

TUSIND tak til søde dejlige Lars Moos for husrum og hjerterum og en særlig hilsen til den lille Penny.
OG kæmpe tak til Lomo for god mad og hygsomt samværd (omend der var skrækkelig mange silker på Lones grund ;) ) Og tak for katten, vi glæder os til den flytter herover :)

Jeg er så overvældet og skrækkelig træt vi snakkes ved folkens... I er skønne.

Foto af en super glad tøs på Gavnø....(fotograf:Lomo)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #21 Dato: 08 Maj , 2011, 22:17 »
Jeg vil også gerne bidrage med et tak for en dejlig dag.

Godt vejr, en masse venlige mennesker, god mad og HØNS.
Et fantastisk fremmøde når man tager i betragtning at arrangementet havde konkurrence fra konfirmationer, Mors dag og mere lokalt vist også en cirkusforestilling i Rådmandshaven (ved Næstved rådhus).

Og ikke mindst, dejligt at møde en masse af de mennesker man sidder her ved skærmen og skriver med/til jævnligt, enten direkte eller indirekte. Få sat nogle ansigter på, som man siger.

Og en stor tak til alle de frivillige der med en stor indsats omkring tilrettelæggelse, forberedelse og arrangement af de praktiske ting, har muliggjort et sådant arrangement.

Og selvfølgelig: En stor tak til Peter og Gavnø.
Desværre kan vi ikke se frem til en gentagelse af et sådant arrangement på Gavnø fremover, da vi ikke kan/vil tvinge Peter til at blive på Gavnø, blot for arrangementets skyld.
Mvh
Erik Andersen

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #22 Dato: 08 Maj , 2011, 22:18 »
Også et lille billeder fra mig. Første gang Snebold har siddet så stille så længe ;D og så til Forum-dag /o
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Lonekh

  • Bruger
  • Indlæg: 113
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #23 Dato: 08 Maj , 2011, 22:26 »
Hej Vi var med for første gang, vi (mig og gemalen) nød også dagen, øl smagningen var et hidt og maden var skøn, og rigtig hyggeligt selvskab. <E <M
Mvh Lone
1,2,25 Brahma
0,2 blandingshøns
0,3,2 skotsk højlandskvæg
1.0. tysk langhåret hønsehund
1,0 tysk ruhåret hønsehund
1,0 kat
1 lækker mand

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #24 Dato: 08 Maj , 2011, 22:44 »
ALT var bare perfekt.... kun lige dræberdyrene i drivhuset såede malurt i bægeret..... ;)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #25 Dato: 08 Maj , 2011, 22:49 »
Det er mig der takker, både Næstved, og  sydvestsjællands fjerkræklubber, Tommy, Bøstrup (Ejgil), Patricia, Christina og Linda. Uden jer kan det ikke laves.
Tilmelding af høns, modtagelse af høns, kontrold med vacination, opstiling af telte og bure, Koordinering af mad til buffetten, og ikke mindst, regnskab! Patricia har nænnet.
Æggeudstillingen er jo næsten lige så stor hit som hønsene, måske takket være Linda som fik sat det så flot op.
Tommy og Conny var her allerede fredag hvor vi fi sat nogle telte op, som heldigvis havde til formål at skygge for sol, og ikkr for regn.
Buffetten var bare så alsidig at næsten alt blev spist, og det var Christine der havde det køligeoverblik der. Tak for det
Hilsen
Peter

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #26 Dato: 08 Maj , 2011, 22:52 »
@Wanda

Der var heldigvis ingen tvang til at gå derind.

Men mange af 'bæsterne' var faktisk utroligt smukke.  ;D

Jeg er lidt ambivalent omkring fobier. Jeg har 2 døtre med fobier, omkring edderkopper og andet decideret kravl, som jeg har lidt svært ved at forstå. Men har så selv en voldsom fobi omkring slanger. Sådan er der så meget. Jeg tror bare vi må vise hensyn overfor hinandens 'særheder'.
Mvh
Erik Andersen

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #27 Dato: 08 Maj , 2011, 22:59 »
@Wanda

Der var heldigvis ingen tvang til at gå derind.

Men mange af 'bæsterne' var faktisk utroligt smukke.  ;D

Jeg er lidt ambivalent omkring fobier. Jeg har 2 døtre med fobier, omkring edderkopper og andet decideret kravl, som jeg har lidt svært ved at forstå. Men har så selv en voldsom fobi omkring slanger. Sådan er der så meget. Jeg tror bare vi må vise hensyn overfor hinandens 'særheder'.

JEg var faktisk hamrende stolt af mig selv fordi jeg turde stå i den der mellemgang derinde... og rent faktisk kigge dering, lige indtil en kagefadsstor ækel sommerfulg med hår på tæerne og sved under armene valgte at flyve derud.... og alt selvkontrol forsvandt. 
Fobier er åndsvage og jeg kan lige  så snart jeg ikke kan se en sommerfugl/natsværmer sagtens grine af detog syntes jeg er tåbelig... men jeg glemmer det så snart jeg ser en og så er der panik... især sq når de med åben mund flyver direkte mod stakkels forsvarsløse mig.
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline bullstar

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 665
  • En rigtig hønsefreak
    • www.englefund.dk
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #28 Dato: 09 Maj , 2011, 00:05 »
Ja jeg sidder næsten her og hyler fordi jeg ikke kunne være med igen i år... til næste år sørger jeg for at gemme en ferie dag til det samme... men kunne det ikke være muligt at rykke dagen til den sidste weekend i maj???????? så er de fleste konfirmationer vel overstået?

Kan se at det har været et stort problem for mange at de skal til konfirmation ??? jeg kan bruge en ferie dag hvis jeg planlægger og siger det i god tid (hvad jeg ikke har gjort i år) men alt det andet der ligger i starten af maj, kan man ikke rigtig planlægge sig ud af...
Lærke Lorentzen
Ejer af Orpington i stor....
Opdrætter teddy kaniner og engelske undulater...

Se min hjemmeside:)

Offline Linda Andreasen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 935
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Gavnø-folk!! Tak for i dag! :) (+ lidt stemningsbilleder)
« Svar #29 Dato: 09 Maj , 2011, 08:08 »
Ja det var en fantastisk go`dag
Tak til alle for hygge tak til Peter for husly  /o
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk