Jeg vil gerne høre om andre har samme interesse/planer, som jeg, med denne gruppe.
Må jo ærligt erkende, at jeg endnu ikke har udstillet selv, men har planer om at gøre det i løbet af i år.
Da det er Maran som har vagt min store interesse for avl/opdræt, er det for mig nærliggende, at der også var en klub, som havde interesse og kendskab til disse prægtige dyr.
Men det er er der jo ikke pt. Så derfor vil jeg høre om i er interesseret i at deltage aktivt i opstart af en special klub for Maran?
Jeg deltager gerne selv aktivit for en sådan klub, både på medlemsbasis og evt. i bestyrelsen, men har absolut ingen erfaringer inden for opstart/drift af en fjerkræ klub.
Så for mig vil det være vigtigt, at også folk med erfaring indenfor dette, vil deltage aktivt, da jeg ellers er bange for at det aldrig rigtig bliver til noget.
Jeg har luret lidt på DFfR's hjemmeside, og har fundet følgende omkring opstart af en specialklub:
Der skal ved opstart være minimum 20 aktive medlemer, som alle skal være medlem af DFfR.
Bestyrelsen skal bestå af 3-7 aktive medlemmer.