Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Løbeænder  (Læst 19472 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Løbeænder
« Svar #30 Dato: 28 November , 2009, 06:36 »
Ja, jeg går også ind for lidt videodokumentation *f Kom så Bjørn!
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

GKV

  • Gæst
Sv: Løbeænder
« Svar #31 Dato: 28 November , 2009, 11:34 »
Her forener vi det sjove med det praktiske. Lige i denne tid er jeg meget ræd for, at mine ænder skal blive taget, enten af to-eller firbenede tyveknægte.

Forleden aften lige i skumringen, mens det styrtregnede, havde de så bestemt sig for at lægge sig i søen/dammen. Jeg anede ikke, hvad jeg skulle gøre. Tog en favnfuld småsten og smed ud i vandet efter dem, men ligeså snart jeg skulle samle lidt flere op, så var ænderne tilbage igen.

Ind og hente den unge Border, nu skulle hun lave noget for føden.Først var hun skeptisk, det vand der, mener du det ??Uden at hun på nogen måde er trænet til det fik hun dem samlet i den rigtige ende og op af vandet, DYGTIG vovse.

Gennemblødt til skindet gik vi begge meget tilfredse ind i varmen, vel vidende, at ænderne fortsat kan få lov til at gå en tur i bad.

Cindy? jeg tror godt hun kunne tænke sig at lege den leg og drive rundt med en flok ænder på det tørre ;D ;D

VH Gunni.