Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Wrap - hjemmelavet  (Læst 1861 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Wrap - hjemmelavet
« Dato: 21 Juni , 2014, 19:36 »
Jeg ved, at der (sidste sommer) var en tråd om at lave wrap af græs i sorte affaldssække. Men jeg kan ikke genfinde tråden. Jeg kan også huske, at det var noget med at suge luften ud af posen med en støvsuger. Jeg forstod ikke den gang - og gør stadig ikke - hvordan man kan suge luften ud uden at alt græsset kommer med. Er der nogen, der kan forklare - eller genfinde tråden?
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline Marcella

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 105
Sv: Wrap - hjemmelavet
« Svar #1 Dato: 21 Juni , 2014, 20:00 »
Hej Tove.
Med en nylonstrømpe omkring røret bliver græsset i posen. Jeg bruger også en strømpe hvis jeg har tabt noget småt på gulvet, og ikke kan finde det. Mange ørestikkere har overlevet på grund af strømpen.
Kh Marcella.

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 113
Sv: Wrap - hjemmelavet
« Svar #2 Dato: 21 Juni , 2014, 20:02 »
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Wrap - hjemmelavet
« Svar #3 Dato: 21 Juni , 2014, 21:23 »
Smart Marcella, og tak Helle  :)
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)