Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: To haner?  (Læst 2978 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline may-brit

  • Bruger
  • Indlæg: 110
To haner?
« Dato: 09 Oktober , 2012, 12:25 »
To af tre af mine araucanakyller er jeg ret sikker på er haner. Det er de to, der er til højre på det ene billede og igen på det andet billede. De har meget mere "kam" mellem øjnene og det er meget mere rødt, end det er på den tredje. Er der nogen, der vil give mig ret?
I øvrigt, det er kun den ene, der har tuffer, os som I kan se, er det nærmest bare nogle fjer, der sidder og blafrer. Bliver de til rigtige tuffer? Og får de andre to, når de ikke har fået nu( de er snart to måneder)

0.1 silke, 0.1 blomsterhøns, 0.1 araucana, 0.1 "blomster-cana", 0.2 "sorte dværghøns", 1.2 børn

Offline may-brit

  • Bruger
  • Indlæg: 110
Sv: To haner?
« Svar #1 Dato: 09 Oktober , 2012, 12:26 »
og det andet
0.1 silke, 0.1 blomsterhøns, 0.1 araucana, 0.1 "blomster-cana", 0.2 "sorte dværghøns", 1.2 børn

Offline fiskefjaesen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 73
Sv: To haner?
« Svar #2 Dato: 09 Oktober , 2012, 14:19 »
Vil også gætte på haner ved de 2 til højre. Tuffer kommer der ikke på de 2 der ikke har nu.

Offline Frank H. Kristensen

  • Bruger
  • Indlæg: 1 771
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
Sv: To haner?
« Svar #3 Dato: 09 Oktober , 2012, 18:15 »
Hvis du tager dem op og kigger efter vil du direkte kunne se fjervorten hvis den er der. Har set en der var lidt langsom om at sætte fjer på vorten, men den var der stadig.
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 955
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: To haner?
« Svar #4 Dato: 09 Oktober , 2012, 18:17 »
Mine araucanaer har ikke udviklet tuffer efter 2. måned. Nogen af dem er helt uden, nogen af dem har to, nogen af dem har kun skæg :).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"