Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Mon det er en protest?  (Læst 708 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lis V

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 328
Mon det er en protest?
« Dato: 25 August , 2012, 11:10 »
Den ene af mine høns har valgt at strejke i dag. Hun sidder stadig inde på pinden. Hun ser bestemt ikke skidt ud. Hun lagde først æg i går efter fældning. Jeg skiftede redekassen ud i går aftes efter jeg mugede. Måske synes hun at det var at gå over stregen. De har fine forsvindingsreder som de aldrig bruger og to opvaskenaljer som de altid bruger. Jeg gav dem en stor kasse fordi baljerne står ustabilt med et par sf-stem så de ikke vipper når de træder op i dem. ... Nu har jeg sneget en balje tilbage, så håber jeg at hun kommer ned af pinden. Hun sidder bare der og kigger nysgerrigt og ordner fjerdragten
1.0 mand
2.4 børn
1.0 Schæfer
1.0 Dansk/svensk gårdhund
1.12.10 høns, race og bandingshøns

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 113
Sv: Mon det er en protest?
« Svar #1 Dato: 25 August , 2012, 11:28 »
hun nyder da de fine, nye omgivelser og så har hun hørt i vejrudsigten, at vi får regn....desuden er det lørdag, så hun skal ikke på arbejde ;)

Jeg håber, at det er sådan...det lyder ikke som om, der er noget galt med hende.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Lis V

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 328
Sv: Mon det er en protest?
« Svar #2 Dato: 25 August , 2012, 12:24 »
hihi, hun kom ud for lidt siden. Jeg sagde til hende at man ikke kunne afspadsere uden at aftale det på forhånd. Nu har jeg været med pigerne nede og indvie den nye kasse, da de blev ved at signalere at jeg skulle komme. Så jeg måtte jo med ned og sludre imens de fik fikset halmen i kassen. Da det var klaret, gik de to tøser ud og stod og kaldt på mig der. Så var der ligesom styr på sagerne. Forkælede høns ;D
1.0 mand
2.4 børn
1.0 Schæfer
1.0 Dansk/svensk gårdhund
1.12.10 høns, race og bandingshøns