Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Udstillinger og Resultater for udstillingsæson 2015-2016  (Læst 20869 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 936
Sv: Udstillinger og Resultater for udstillingsæson 2015-2016
« Svar #30 Dato: 31 Januar , 2016, 22:56 »
Jeg havde  Barnevelder med i stor,  1,2 brun sort dobbeltrandet, og 1,2  brun blå dobbeltrandet.

Hurra  <M, så var der alligevel Barnevelder med på LU2016. Jeg har ellers gennemgået hele listen over dyr der var med, og der manglede Barnevelder. Jeg kan forstå på Ingrid Larsen (Bestyrelsesmedlem i Foreningen for Barnevelder), at det nok skyldes, at dommerne ikke har tilbagemeldt resultaterne til LU2016´ bestyrelse. Til lykke med de fine resultater.  <I

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Udstillinger og Resultater for udstillingsæson 2015-2016
« Svar #31 Dato: 01 Februar , 2016, 07:51 »
Tillykke Anneke, synd med jeres aflyste egen udstilling, men så fik I smagt på LU, som nu ikke er så farligt endda.
Angående den extra dag, ja så var mine høns også ved godt mod, da de nåede hjem igen. Meen de havde sikkert også fået både mere hvile og faste måltider end mig selv, for jeg var godt nok træt og kvæstet af LU med start fra onsdag og slut søndag, men det var samtidigt også mit bedste LU ever.....  /o
Så jeg glæder mig allerede til næste gang.

Vidste I for øvrigt at LU 2018 samtidigt også er en Europaudstilling, så der bliver der endnu mere fjerkræ at kigge på.
« Senest Redigeret: 01 Februar , 2016, 08:13 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline anneke

  • Bruger
  • Indlæg: 292
Sv: Udstillinger og Resultater for udstillingsæson 2015-2016
« Svar #32 Dato: 01 Februar , 2016, 20:26 »
Barnevelder var med i tre farver ved de store, udover de to farver jeg havde med var der nogle i sølv sort dobbeltrandet. 4 udstillere. Og i dværg var der to farve, Helt hvidt og brun sort dobbeltrandet. 3 udstillere. Så ja, Barnevelder var med.

Jeg synes at der kommer flere racer med for hvert år jeg har besøgt LU. Og jeg glæder mig til næste år.
Til alle som ikke har prøved det endnu, det er slet ikke svært og man kan få masser af hjælp i de forskellige foreninger så jeg håber at I kommer med næste år.
mvh. Anneke
Barnevelder, moskusænder, svanegæs.