Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Tør-øko-sug Pulver  (Læst 61667 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #30 Dato: 14 August , 2012, 22:24 »
Jeg ville umiddelbart tro at dette produkt overflødiggør brugen af Stalosan, hvilket så indirekte (for dem der tidligere har brugt Stalosan), reducerer prisen lidt ved brugen af dette produkt.
Mvh
Erik Andersen

Offline Hiltunen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 370
  • Øksemorder
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #31 Dato: 14 August , 2012, 22:47 »
Har talt med en fra firmaet idag. Hun sagde at der kun kunne ligge 7 sække på en kvartpalle. Det bliver med fragt og moms 195,50 kr pr sæk
20 sække så er det gratis fragt og dermed kun 156,25 kr pr sæk
Hvor mange er vi nu? I må lige rette
Pilegården 2
Anette 1
Maria p 1
Tanja P 1
Helle Enevoldsen 4
Hiltunen 1-4
Patricia 1
Fisker 2
Jesper Arnecke 2
Kate 1
Hans jørgen Nielsen 2
Louise W D 1                                                                                                             De handler ikke med private, men det har jeg næsten løst.
« Senest Redigeret: 24 August , 2012, 10:01 Fra Hiltunen »
Hilsen Janni Hiltunen
Lidt af hvert i farver som kan spises

Offline Hiltunen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 370
  • Øksemorder
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #32 Dato: 14 August , 2012, 22:53 »
Hvis i mangler 25 kg sække med kartoffelmel, eller 200liters tromler med pattespray kan det da også få prisen op på fragtfri
Hilsen Janni Hiltunen
Lidt af hvert i farver som kan spises

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #33 Dato: 14 August , 2012, 23:44 »
Står ikke lige og mangler store mængder kartoffelmel og pattespray ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge til da jeg slet ikke får lov at komme i nærheden af køerne.  ;D ;D

Men da dette 'tør-øko-sug' helt sikkert med fordel kan bruges både hos grise og kvæg, til at begrænse mængden af fluer, kan jeg godt skrive mig på for et par sække mere. Så i alt 4 sække til mig.

Der må være andre på Sjælland der oplever flueproblemer!!
Mvh
Erik Andersen

Offline Fisker

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 320
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #34 Dato: 15 August , 2012, 05:56 »
Jeg vil også godt være med til at teste et par sække. Jeg arbejder til dagligt i området omkring ringsted, så afhentning burde ikke være noget problem.

Rasmus

Offline lonesj

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 67
    • www.svenstrup-jensen.dk
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #35 Dato: 15 August , 2012, 10:59 »
Er der slet ingen jyder der er interesseret???
1.5 Brahma 0.1 sort Orpington, 0.1 labrador, 1.1 kat, 1.1 heste, 1.1 marsvin, 1.0 kanin,  1.0 mand og 1.1 børn

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #36 Dato: 15 August , 2012, 11:05 »
@lonesj
Jo der er mange jyder der får det,men vi henter det selv på fabriken eller deres sælgere har det med,det har han her når han kommer forbi alligevel,de kører i hele jylland,som den sidste mulighed får man det sendt med fragtmanden.Ring til dem og hør om mulighederne
« Senest Redigeret: 15 August , 2012, 11:07 Fra walter »
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline Jesper Arnecke

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 562
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #37 Dato: 15 August , 2012, 11:25 »
Jamen så smid mig på 2 sække også.. Bor mellem Ringsted og Næstved, så ingen problemer her heller :)

Offline Tapani

  • Bruger
  • Indlæg: 664
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #38 Dato: 15 August , 2012, 11:28 »
Hej er der nogen  har brugt "Tør-Øko-sug" blandet i foder som man kan bruge Hemexcide?
Citerer OWE kemis hjemmeside:
"Alternativ anvendelse:
Hemexcide® som foderadditiv bekæmper mave-tarm parasitter og orme i dyrene. Til fjerkræ anbefales 4 kg Hemexcide® pr. 100 kg. foder i ca. 10 dage ved akutte problemer. Derefter 6 kg. pr. 1 ton foder som forebyggende."
Mvh
Tapani
1.3 Sort sølv dobbeltrandet Barnevælder
0.1 Cream Leghbar.
0.1 Marans
0.1 blanding
Honning bier
1.0 mand

Offline kurup

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 116
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #39 Dato: 15 August , 2012, 12:43 »
@Hiltunen.
Jeg er igang med at afprøve Tør øko sug, så jeg venter lige med at bestille til jeg har set hvordan det virker :-)
Men mange tak for tilbuddet.
Mange hilsner Anne-Marie
Hvide Faverolles i stor.
Laksefarvede Faverolles i stor.
0,1 Hovawart.
3,1 Katte.

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #40 Dato: 15 August , 2012, 14:58 »
Har talt med en fra firmaet idag. Hun sagde at der kun kunne ligge 7 sække på en kvartpalle. Det bliver med fragt og moms 195,50 kr pr sæk
20 sække så er det gratis fragt og dermed kun 156,25 kr pr sæk
Hvor mange er vi nu? I må lige rette
Pilegården 2
Anette 1(eller var det kun til Maria p?)
Maria p 1
Tanja P 1
Helle Enevoldsen 3-4
Hiltunen 1-4

De handler ikke med private, men det har jeg næsten løst.
Hvad med Kurup, hvis jeg kan få sendt en med til undløse?

Nej nej da, det var ikke kun for at være venlig mod Mariap ... jeg vil gerne have 1 sæk selv :)
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #41 Dato: 15 August , 2012, 15:16 »
Ja da det er spiseligt kan det også hældes i foderet
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #42 Dato: 15 August , 2012, 19:41 »
@Anette, så levere jeg gerne hos dig

Undskyld, havde ikke set den her .... Levering på adressen, det vil da bare være luksus  :)
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Kate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 816
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #43 Dato: 15 August , 2012, 21:44 »
Jeg vil gerne være med på en sæk. Måske hvis jeg leverer til Lene og Helle osv. herop ad. Kan det være de også vil være med.

Jeg arbejder i Ejby i øjeblikket. 10 min fra Køge ????? Taler vi om Ejby ved Glostrup ?

med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline walter

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 520
Sv: Tør-øko-sug Pulver
« Svar #44 Dato: 15 August , 2012, 22:21 »
Nu må i da snart være op på 2o sk.og dermed fragtfri
blå og  sort doppel randet barnevelder i stor, dansk landrace   sølvhalset i stor, laksefarvet faverolles i stor, hvide faverolles i stor og laksefarvet blå i stor, Maran i S/K og B/K i stor
 lutte brun i dværg,  Thyringer Skæg i dværg,farverne chamois/hvid plettet,og sort/guldplettet, guldhalset, sort og hvid.Brakel i sølv,guld og chamoi 0,1 Newfoundlænder. 0,1 grå tigerstribet kat