Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvor mange er vi??  (Læst 2648 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #30 Dato: 23 Marts , 2020, 07:47 »
Øj Hans Kurt har du virkelig læst alle mine tråde (10.515 indlæg), siden du kan konkludere alt dette.
Det må jeg nok sige.  :laugh:
Meeen efter jeg i snart lang tid ikke har været så aktiv på Forum eller heller ikke er moderator mere, så har det jo også bugnet med nye medlemmer, aktivitet og indlæg herinde...

 
« Senest Redigeret: 23 Marts , 2020, 08:42 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Schliemann, Viben

  • Bruger
  • Indlæg: 161
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #31 Dato: 23 Marts , 2020, 09:00 »
Øj Hans Kurt har du virkelig læst alle mine tråde (10.515 indlæg), siden du kan konkludere alt dette.
Det må jeg nok sige.  :laugh:
Meeen efter jeg i snart lang tid ikke har været så aktiv på Forum eller heller ikke er moderator mere, så har det jo også bugnet med nye medlemmer, aktivitet og indlæg herinde...
Sidst vi skrev sammen, var du da også negativ overfor hybrider og som jeg skrev, så skal man være medlem af EA klubben for at købe høns og den påstand holde jeg fast ved.

Mvh Viben
PS har lige købt 5 hybrider mere.
Uva Uvam Vivendo Viria Fit ="A apple change to a grape by living with grapes"

Opdrætter af Silkehøns i gul med skæg, hvid uden skæg, stor.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #32 Dato: 23 Marts , 2020, 09:17 »
Viben. Jeg har nu solgt mange høns i forskellige racer igennem årene til mange folk, hvor langt flertallet ikke har været medlem af nogle som helst klub. Så den påstand kan du godt pakke væk igen og jeg har også snakket med andre medlemmer i EA klubben, som ingen gang har snakket med dig, men som du påstår at have kontaktet... 

 
   
« Senest Redigeret: 23 Marts , 2020, 09:25 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Schliemann, Viben

  • Bruger
  • Indlæg: 161
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #33 Dato: 23 Marts , 2020, 09:49 »
Viben. Jeg har nu solgt mange høns i forskellige racer igennem årene til mange folk, hvor langt flertallet ikke har været medlem af nogle som helst klub. Så den påstand kan du godt pakke væk igen og jeg har også snakket med andre medlemmer i EA klubben, som ingen gang har snakket med dig, men som du påstår at have kontaktet... 

 
 
Bare kik trådene igennem på jeres fb, jeg fik samme svar hver gang, efter sotering, så ville de vende tilbage, men det var jo før det blev forbudt at købe og sælge på fb
Uva Uvam Vivendo Viria Fit ="A apple change to a grape by living with grapes"

Opdrætter af Silkehøns i gul med skæg, hvid uden skæg, stor.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #34 Dato: 23 Marts , 2020, 10:24 »
Nå men jeg har vist fået svar, så tak til Søren, som var den eneste, som svarede på mit oprindelige oplæg.
Og til jer andre, nu ved hvorfor vi ikke er flere avlere og udstillere herinde.

« Senest Redigeret: 23 Marts , 2020, 10:34 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Hans-Kurt

  • Moderator
  • Indlæg: 1 938
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #35 Dato: 23 Marts , 2020, 19:33 »
ok jov, der er både avlere og udstiller her inde, jeg kender op til flere af dem. Men dejligt hvis du Lene Lestat vil koncentrere dig om at dele din enorme viden med os om hønsehold og gå mindre op i at forfølge de der ikke ønsker at avle og udstille, men blot nyde det at have fjerkræ. 1000 tak for det  ::)

Offline Ast

  • Bruger
  • Indlæg: 87
  • Enhver ret til et sundt liv, med gode dyr
    • facebook
Sv: Hvor mange er vi??
« Svar #36 Dato: 01 Juni , 2020, 17:51 »
Jeg var på et tidspunkt inden og tælle op hvor mange der var passive i mere end 5 år det er 50-60 % der var det på det tidspunkt Det vil sige at de ikke har være logget på de sidste 5 år. Jeg har talt med Marianne og Finn om det tidligere. Men det er jo sine sag at slette dem der ikke har være på. Men er enig med Lene Lestat om at der er for mange der er passive.
Har 1.3 Maran i Blå/Kobber, 1.5 Maran i Sort/Kobber, 0.0.19 Maran (Sort, Blå og Splash)/Kobber
0.3 Hunde, 1.0 katte. 0.1 Kone og 1.2 børn. 
Medlem af Danmarks Fjerkræavlerforening for Raceavl (WWW.Racefjerkrae.DK), Syd og Vestsjællands Fjerkræklub (http://sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk) og  Maranklub DK (WWW.Maranklub.DK)
Mvh. Anders