Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Information omkring flytning  (Læst 5558 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Information omkring flytning
« Dato: 08 Marts , 2009, 09:18 »
Kære brugere her på Forum

Vi arbejder på at flytte Forum over til en anden udbyder. Som det kører nu er det i perioder m e g e t langsomt og man kan blive smidt af midt i en besked. Allerede før jul var det i en periode galt, men så blev det acceptabelt igen. Men nu ser der ud til igen at være problemer.

Takket være jeres mange bidrag, køb af t-shirt osv. så har vi lidt finanser at operere med. Så vi er gået i gang med at finde en ny og forhåbentligt bedre udbyder der kører lidt mere stabilt og hurtigere.

Fremgangsmåden er at der tages en "kopi" af forum, det hele flyttes  over på den nye server og det kommer  til at fungere der. Når det så spiller der, så får vi brug for en masse brugere, som skal teste hvordan det fungerer, når der skrives en hel masse indlæg på samme tid, er mange i galleriet og kigge billeder etc. Når det så forhåbentlig er OK, så flytter vi "rigtigt". I vil ikke mærke noget specielt, udover at i et tidsrum på 6-24 timer vil forum ikke være tilgængeligt (det er mens alverdens navneservere opdateres). Vi vil stadig hedde det samme og links mv. vil fungere som før efter flytningen.

Vi har kig på en udbyder og en af de ting som der er fokuseret på ved den nye udbyder er at vi skal være i stand til at uploade større billeder til galleriet. Det skulle udover hastigheden på forum gerne være de 2 forbedringer som vi opnår.

Så derfor hav tålmodighed (lidt) endnu når Forum er langsom
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline mutti

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 226
Sv: Information omkring flytning
« Svar #1 Dato: 08 Marts , 2009, 09:46 »

jamen ,Det lyder da rigtigt godt.
Jeg er helt enig i at det har været lidt langsomt herinde på det sidste

 <L <L <L <L
Helle Signe Jacobsen

<P
34 Isa Waren
1.10 dværg opington
7 dværg wyandotter
2 dværg kochin
1 Børge hest og 1 Gaffemis
2

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Information omkring flytning
« Svar #2 Dato: 08 Marts , 2009, 11:23 »
Ja det bliver bare dejlig.. Konen var begyndt og brokke sig over jeg sad her for længe :)..
<E

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Information omkring flytning
« Svar #3 Dato: 08 Marts , 2009, 12:44 »
Og du tror at du kommer til at bruge kortere tid her, når det går stærkere
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Eva

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 343
Sv: Information omkring flytning
« Svar #4 Dato: 08 Marts , 2009, 13:17 »
Hej Finn
Jeg tror da lige at vi mangler en reklame for de T shirts. Jeg er da ikke klar over at de sælges med støtte til siden. Jag har læst et de var præmie  i en eller anden konkurence, det er alt jeg ved om dem. Måske der er andre uvidende???
Har lige været i sælges her var der umiddelbart helelr ingen reklane for dem.

Super fin ide med en bedre hastighed.
Venlig hilsen
Eva

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Information omkring flytning
« Svar #5 Dato: 08 Marts , 2009, 13:41 »
T-shirts er i hyggesnak. Kan ikke liige huske hvorfor.
http://fjerkrae.dk/prod/index.php/topic,2236.0.html

"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi