Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nybegynder skal igang med sav og hammer men vil lige spørge først  (Læst 9636 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline morAnna

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 499
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Mit hønsehus er også et aflagt legehus og det fungerer rigtig fint  :D Jeg synes nu ikke, at jeg har behov for udvendige redekasser - hønsene opholder sig alligevel ude i hønsegården eller i haven i alle de lyse timer, så hønsehuset bliver altså kun brugt, når der lægges æg og soves..

Held og lykke med projektet  /o
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Majbrit

  • Bruger
  • Indlæg: 114
Hej  ;D

Hvor har du købt de redekasser  ??? De er da smarte.

Jeg har købt dem ved vores lokale landhandel, men de fåes flere steder. Prøv at google "chickbox", du kan også købe dem i England, så er der hvis lidt penge at spare. Jeg gav 350 kr.

Det smarte ved dem er at de er rengørings venlige, ingen revner og sprækker til blodmider mm, og at man kan lukke kassen af for natten eller for evt skrukhøne /o
Mange hilsner fra Majbrit :)

Offline Majbrit

  • Bruger
  • Indlæg: 114
Jeg har købt dem ved vores lokale landhandel, men de fåes flere steder. Prøv at google "chickbox", du kan også købe dem i England, så er der hvis lidt penge at spare. Jeg gav 350 kr.

Det smarte ved dem er at de er rengørings venlige, ingen revner og sprækker til blodmider mm, og at man kan lukke kassen af for natten eller for evt skrukhøne /o

Hov også følger der en forsvindings del med så æggene er rene /o
Mange hilsner fra Majbrit :)

Offline Majbrit

  • Bruger
  • Indlæg: 114
Jeg har købt dem ved vores lokale landhandel, men de fåes flere steder. Prøv at google "chickbox", du kan også købe dem i England, så er der hvis lidt penge at spare. Jeg gav 350 kr.

Det smarte ved dem er at de er rengørings venlige, ingen revner og sprækker til blodmider mm, og at man kan lukke kassen af for natten eller for evt skrukhøne /o

Ja dem som vil snydes bliver snydt ;)
De har sandelig også fået dem hos America
http://www.america-thisted.dk/?cmslink=ja&ukategoriid=445&forwardtarget=indre&vhmenu=1&hmenu=5
Mange hilsner fra Majbrit :)

Offline strate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 22
UPDATE

Så har jeg købt ind til projektet.. Nu skal jeg så bare have gang i værktøjet  /o

Offline Majbrit

  • Bruger
  • Indlæg: 114
Det lyder godt, god arbejdslyst /o
Mange hilsner fra Majbrit :)

Offline strate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 22
Så er hønsehuset ved at tage form  /o Har udviget det med 1/2 meter i længden, monteret ny dør i og der er kommet redekasser op  ;D

Skal nok ligge billeder op når jeg er lidt længere  /o
« Senest Redigeret: 24 Januar , 2012, 15:10 Fra strate »

kyllingesalg

  • Gæst
Hej  ;D

Det er ellers meget godt med billeder hen af vejen. Så man kan se hvordan og hvorfor  /o

Offline strate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 22
i know der kommer billeder senere idag  ;)

Offline strate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 22
så ligger der billeder af projektet... Skal lave siddepinde osv... Tænker bare på hvor det ville være bedst pindene er i det lille hus hmmm

Har billederne i mit galleri

Offline anita hansen

  • Bruger
  • Indlæg: 69
  • Ælsker mine høns.
Det er da blevet rigtig godt. /o
Ejer af : 1-2 stor kockin i gul. En kylling udruget på mit arbejde på en friskole. 2 pony vallakker.

Offline morAnna

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 499
sådan godt gjort! /o
nu er du halvvejs... lige en hegn, klat maling... par høns så er du ved at være der...
høns, ænder, hunde, katte...

Offline strate

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 22
Nemlig  /o

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
ja husk god oliemaling, husk grunder, og det holder i mange år