Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Så gik der lige 6 måneder  (Læst 9338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Så gik der lige 6 måneder
« Dato: 29 Juli , 2008, 17:54 »
Hver eneste måned siden slutningen af januar, hvor vi startede på dette "nye" forum i den her forklædning, er der kommet flere end 100 nye medlemmer hver måned. Vi er nu 833 medlemmer her på dette forum.  <E

Idag har 69 medlemmer været her forbi, 129 de sidste 2 dage og 187 den sidste uge.

Vi har ca. 300 besøgende hver dag, 70% af trafikken kommer fra Danmark, mens 12% kommer fra USA (søgemaskiner). Norge og Sverige er også pænt med i den statistik.

Det mest brugte søgeord i google for at komme hertil er:-
hønsehus
skånske blomsterhøns
dansk fjerkræ forum (ikke overraskende)
isa brown

Der er skrevet ikke mindre end  12930 beskeder i 1610 forskellige emner.

Galleriet har 1350 filer i 205 albums, alt sammen takket været jeres mange billeder af høns, ænder og andre sjove ting. Der kan sagtens være flere billeder og meget gerne af jeres indretning af huse, gårde og forskellige racer. Vær ikke bange for at putte billeder i gallerierne. Hvis de skulle gå galt i byen, kan de sagtens flyttes igen uden de store problemer. <+

Så er der også leksikon, hvor der er mange artikler om fjerkræting, samt ikke at forglemmer artikler og downloads ude til venstre.

Så fortsæt med at bruge dette forum, i modsætning til de fleste andre ting, så bliver dette kun bedre af at blive brugt.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #1 Dato: 10 ſeptember , 2009, 21:43 »
@ Finn
Der synes at være meget stor tilgang af nye medlemmer på det seneste. Måske tid for en opdatering af dine fine statistikker.

Grunden til at jeg fandt denne gamle tråd var egentlig at jeg søgte efter et sted til at 'plante' et lille forslag.

Da der er så stor tilgang af nye medlemmer, stort set dagligt, kunne det være rart, om der ude i højre side af skærmbilledet, under 'Statistik' var et ekstra felt der viste 'Nye medlemmer idag'. Ikke så meget antal, men mere hvem der er kommet til med profilnavn, lidt som under 'Brugere Online'.

Bare en ide.

Jeg er typisk kun på om aftenen, så jeg vil ikke opdage 'lokation' på de 10 nye medlemmer der er kommet i løbet af dagen.
Mvh
Erik Andersen

Offline Marianne M.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 514
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #2 Dato: 10 ſeptember , 2009, 22:07 »
22 nye medlemmer på 2,5 døgn! det er da super godt gået - jeg har også holdt lidt øje...  /o <I <M
Mvh Marianne

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #3 Dato: 10 ſeptember , 2009, 22:23 »
Enig.  <M
Men det kræver så også at man er 'på' stort set konstant hvis man har en interesse i at se hvilke nye medlemmer der dukker op i ens nærområde. For evt udveksling af fjerkræ.
Mvh
Erik Andersen

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #4 Dato: 11 ſeptember , 2009, 08:41 »
Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide. /o

Tænk min søn (den ældste ,Thor, som var med hos Bjarne) har oprettet en profil herinde uden at jeg vidste det.
Storgrinende sagde han,; det er da lang tid siden.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #5 Dato: 11 ſeptember , 2009, 20:56 »
Jamen så kommer der en lidt ny statistik

Der er over 150 nye medlemmer om måneden. Idag har 153 medlemmer været logget ind. 390 i den seneste uge.

De mest brugte søgeord er
hønsehus
kornpriser idag
plukkemaskine
hønsekødssuppe (!)
indiske løbeænder

Galleriet er på over 5000 billeder, så der er lidt at kigge på. Og så er der også chatten, som man kan bruge hvis man har lyst til noget interaktivt.

Det der med dagens medlemmer kigger jeg på, dette link viser de seneste medlemmer (som er aktiveret)
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0;desc

"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #6 Dato: 12 ſeptember , 2009, 13:28 »
Jeg synes, det er dejligt med et sted, hvor man kan se de seneste medlemmer  /o
Ku' det måske ligge som et link i statistik boksen?  <+
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #7 Dato: 19 ſeptember , 2009, 09:26 »
hvad er der blevet af kolonnen "nyeste medlemmer  idag" ??
Var lige blevet så glad for den..

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #8 Dato: 19 ſeptember , 2009, 09:41 »
Den kunne ikke enes med galleriet...

Jeg fik koden  placeret et forkert sted så den kolliderede med galleriet og lavede en fejl der, hvilket jo ikke er smart. Så jeg skal lige have fundet det rigtige sted hvor koden så skal være, så kommer den tilbage.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lene Kongstad

  • Bruger
  • Indlæg: 2 994
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #9 Dato: 19 ſeptember , 2009, 09:57 »
ok.... /o

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Så gik der lige 6 måneder
« Svar #10 Dato: 04 Oktober , 2009, 17:42 »
Så er den tilbage igen. Under statistikboksen. "Dagens" skal forstås som de seneste 24 timer.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi