Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hunde mennesker HJÆLP!!!  (Læst 8702 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline *Christie*

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 146
Sv: Hunde mennesker HJÆLP!!!
« Svar #15 Dato: 13 Juni , 2011, 17:01 »
Der er kommet en chip, der "kastrerer" hunden kemisk = Suprelorin

http://www.centerdyreklinik.dk/page.asp?page_id=12&news_id=33

Offline Ankerine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 138
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: Hunde mennesker HJÆLP!!!
« Svar #16 Dato: 13 Juni , 2011, 17:12 »
Hvis hunden ikke skal bruges til avl er det mest nærliggende da at forsøge en kastration. Jeg kender kun ét eksempel på at det ikke hjalp på en hanhunds "oversexede" adfærd. Den blev bare værre og værre. Efter aflivning viste det sig at den havde en hjernesvulst, der trykkede hypofysen. Men alle de andre (12-13 stykker gennem de seneste 30 år) har da dæmpet sig betragteligt og er blevet meget mere afslappede. Til mere fornøjelse for både sig selv og ejerne. Og det er vel det, det drejer sig om.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline susannecakir

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 9
Sv: Hunde mennesker HJÆLP!!!
« Svar #17 Dato: 10 Juli , 2011, 09:42 »
        Hej.
 Jeg ved ikke om du har løst det problem med det pisseri. Jeg har haft det samme problem med Elvis og jeg var ved at blive tosset , fordi man har mange dyr, behøver man jo ikke bo i en svinesti. Jeg har 4 hunde og Elvis følte sig udenfor flokken. Når man har mange dyr og en travlt dagligdag er det svært mange gange at alle den samme opmærksomhed og nogle hunde har mere brug ommærksomhed end andre. Den gang jeg begyndte at være mere opmærksom på Elvis, gik det over. Han kan godt have et lille uheld i den tid han hvor han tænker mest på damer. For han kan til tider have brug for en kæreste, jeg har prøvet  en 3 gange uden held at finde en til ham. Det der med at få en hund kastreret er jeg både for  og imod. Min hund Lui er det, han er meget tyk. Håber du kan bruge til noget.
                       Hilsen Susanne.
Hilsen Susanne.
4 hunde.
9 katte
9 killinger+ 1 hold på vej
5 høns( røde amerikanere).
1 mand( tyrkisk bjergged)
3 børn
3 børnbørn

Offline Tommy1

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 174
Sv: Hunde mennesker HJÆLP!!!
« Svar #18 Dato: 10 Juli , 2011, 11:50 »
et forsøg kunne være, et "fodboldtryklufthorn" og vandpistol størelse stor.
brug dem i gernings øjeblikket, et kort tryk  på hornet efterfulgt af et højt kontant "neeej" eller højt nej sammen med et skud vand.
når du fjerner tis og andre sager, fjerner du jo ikke lugten 100%
og lysten til at markere sig oven på tævens tis er stor. prøv rodalon
det fjerner lugten helt.  det tog os ca 14 dage med denne overraskelses teknik, kombineret med masser spor træning, samt ros hver gang det lykkes uden for.
God kamp
Med venlig hilsen Tommy

www.La-bresse.dk