Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Krus m. DFF's logo  (Læst 20788 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #30 Dato: 11 Juli , 2009, 23:50 »
Det ene krus er testet.. Har netop lige lige drukket min første Hønseforum`s-krus kaffe..... Uden problemer :P :P...

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #31 Dato: 12 Juli , 2009, 18:16 »
Jeg har også et lager af krus, hvis der skulle komme nogen forbi.. Eller jeg skulle komme forbi "nogen" :D
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lone

  • Bruger
  • Indlæg: 683
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #32 Dato: 13 Juli , 2009, 13:54 »
Så er krusene pakket og afgår med post herfra i dag. Afhængig af, om de sendes som pakker eller B-brev, kan der gå et par dage, før I får dem, så fortvivl ikke! Og har de, trods omhyggelig emballering (jeg kender jo Post Danmark!), lidt skade, sender I mig en pb.
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Lone

  • Bruger
  • Indlæg: 683
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #33 Dato: 15 Juli , 2009, 21:34 »
Egentlig, hvis I gider, må I også gerne sende mig en pb om dem, der kommer frem i god stand, så jeg ved, de er nået rette sted..  ;)
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #34 Dato: 11 August , 2009, 10:18 »
Husk, det er stadig muligt at erhverve sig et af de flotte krus med DFF's logo og webadresse.

Se her hvordan du bestiller: http://fjerkrae.dk/prod/index.php?page=64

Hilsen Susanne

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #35 Dato: 11 August , 2009, 11:15 »
Jeg kan kun sige, at kaffen/teen smager altså bedre, når man sidder og drikker den af et forumkrus og samtidig kikker på sine høns  *h
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Lone

  • Bruger
  • Indlæg: 683
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #36 Dato: 11 August , 2009, 12:13 »
Og så kunne det være et godt middel mod vrantne naboer: at invitere dem på kaffe i et forumkrus og ganske tilfældigt fortælle vedkommende om vores stærke forum med rigtig mange gode, velformulerede indlæg om det gode ved at holde høns. Og, ikke mindst, RETTEN til at holde høns!
Det, der ikke er mindst een på Dansk Fjerkræforum, der ved - er ikke værd at vide :)

Offline Lisbeth Kristine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 812
Sv: Krus m. DFF's logo
« Svar #37 Dato: 11 August , 2009, 15:27 »
Nu er jeg ikke kaffedrikker men tedrikker, og jeg er meget kræsen med mine krus. Det skal føles helt rgtigt når man holder om dem og de skal være behagelige at drikke af. Mit ynglingskrus er et stort grønt et fra søstrene grene, MEN jeg må sige at det efterhånden har måtte vige pladsen for mit forumkrus. Det er dælme nogle gode krus, og teen smager helt rigtigt.  :)
Venlig Hilsen
Lisbeth