Forum > Billeder til forsiden

Velkommen til Galleriet

(1/7) > >>

Hanne:
<I Galleriet er i luften!! <I
I dag kan vi med stor glæde byde velkommen til vores nye fotogalleri.

Vort håb er, at galleriet skal være en stor inspirationskilde for alle samt lidt lækkeri for øjet!

Vi har lavet en række albums, hvor du kan se forskelligt fjerkræ.

Disse er delt op i forskellige racer og i store og små. Mangler du et album, af netop den race du brænder for, så skriv endelig til mig, så opretter jeg det!

Er man som ny eller garvet hønseholder på jagt efter ideer til sit hønsehus, er der også albums med billeder af hønsehuse, gårde, siddepinde, rugemaskiner m.m.

Da racerne spænder vidt og udseendet kan svinge fra individ til individ – nogle er måske lidt blandede i racerne – har vi lavet et album der hedder ’Her udstiller vi’. Her sættes billeder ind, som holder standarden.

Vi håber meget at I vil hjælpe os med at få fyldt galleriet flot op! - og husk lige loven vedr. copyright og reglen om sobert indhold!!

Finder du det for uoverskueligt, men vil gerne bidrage til galleriet, er du meget velkommen til at sende dine billeder til mig. Så vil jeg sætte dem ind for dig.

Er et billede sat forkert ind vil det blive flyttet, men jeg skal nok advisere om det hvis det sker - og har jeg lavet brølere så sig endelig til!

Vejledning til brug af Fotogalleriet – print evt ud.
 

ina.....:
Jeg får at vide at jeg ikke kan se billeder uden at være registreret og at jeg skal registrere mig eller logge på, og jeg er jo logget på.?

Tommy Andersen:


Det samme får jeg i et par af katagorierne.

Jeg vil gerne oplode men jeg har ikke de muligheder som der skulle komme frem når jeg står i galleriet.

Det er oplode knappen og mit egen album.


Tommy

Hanne:
Ina prøv lige at logge af og på!

Tak for tilbagemelding. Jeg tjekker lige noget - øjesteblik venner!

ina.....:
Så virker det, og hvordan sætter vi så vores egne billeder ind, kan jeg f.eks sætte et orpingtonbillede ind der hvor dine søde høner går, og jeg har da et billede af en maranhøne,,,,?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version