« Svar #22 Dato: 11 Juli , 2012, 12:26 »
I betragtning af de priser jeg giver for div krydsninger er det ret dyrt. Hvis jeg ville have hvilken som helst krydsning kunne jeg hurtigt finde nogle til 75,- på g&g. Man kan sikkert finde den både dyrere og billigere, men det er jo et evigt debatemne og pointen er jo også den, at jeg har købt noget som ikke er den "lovede" vare.
Hvis jeg vidste de ikke var ægte, så ville jeg for det første ikke have brugt 2 timers kørsel og 500,- på det. Ja jeg ville aldrig have købt dem. Da jeg nu bare står og skal sælge dem igen (self først når den ene er behandlet for sine mider).
Men jeg er helt enig i denne debat ikke passer i det offentlige forum, det var nu også derfor jeg hverken nævnte navne, eller nævnte de var købt af en herfra. Men derimod kontaktede sælger pr. telefon.
At sælger så vælger at smide sin sag ud til offentlig skue må stå for hendes egen regning.
« Senest Redigeret: 11 Juli , 2012, 12:29 Fra Nat_ja »
Logget
0,1 araucana, 0,1 maran, 0,1 kochin-silke blanding, 0,1 silke, 0,1 welsumer, 0,1 gul sussex, 0,1 orpington, 0,2 sabelpoot, 0,1 barnevelder, 0,0,14 faverolles, 0,0,4 australorps, 1,0 forlovet som ææælsker at bygge på mit hønsehus :-)