Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: min hane har det ikke godt  (Læst 20971 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: min hane har det ikke godt
« Svar #60 Dato: 28 November , 2012, 18:13 »
uhh jørn kunne du ikk indsætte kilderne i de respektive indlæg det her er da forvirende, du kan gøre det ved at redigere i dine indlæg /o

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: min hane har det ikke godt
« Svar #61 Dato: 28 November , 2012, 18:20 »
Det er også det, jeg har bedt Jørn gøre, Kristian. :D
Jørn, hvis nogle af dine indlæg er så gamle, at du ikke kan redigere, må du sige til, så jeg kan hjælpe dig.
Men du plejer jo være så dygtig til at redigere. /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Zoro

  • Gæst
Sv: min hane har det ikke godt
« Svar #62 Dato: 28 November , 2012, 18:58 »
Det er også det, jeg har bedt Jørn gøre, Kristian. :D
Jørn, hvis nogle af dine indlæg er så gamle, at du ikke kan redigere, må du sige til, så jeg kan hjælpe dig.
Men du plejer jo være så dygtig til at redigere. /o

@Marianne Vedeli.

Jeg elsker at redigere Marianne, men forstår ikke helt hvorfor jeg først for lov til det nu ??

Men dejligt med dette nye frie tiltag, som jeg vil bruge flittigt i fremtiden på Forum, hvis også Finn tilader det, sammen med Helle og dig selv.

NB: Nå Marianne, Jeg må videre med at pakke dyr som skal til Tyskland, hvor der nu kræves en Klinisk sundheds attest + ND Vaccinations attest på vore Hobby høns, som ikke længere betragtes som kæledyr ved grænserne, bare super ærgeligt med alt det arbejde.

NB: Håber du får fanget og flytet ræven, til en ny og dyrevenlig egn i Jylland, hvor der er nok at spise.



Mkh.

J.C.

« Senest Redigeret: 28 November , 2012, 18:59 Fra Jørn Clevin »

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: min hane har det ikke godt
« Svar #63 Dato: 28 November , 2012, 23:09 »
Jørn, hvis du vil have en diskussion omkring redigering, tror jeg vi ta'r den i PM, der er jo ingen grund til at gøre det her, vel?
God fornøjelse med pakning af dine høns, jeg  *k for at de klarer sig fint.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Zoro

  • Gæst
Sv: min hane har det ikke godt
« Svar #64 Dato: 29 November , 2012, 11:15 »
Jørn, hvis du vil have en diskussion omkring redigering, tror jeg vi ta'r den i PM, der er jo ingen grund til at gøre det her, vel?
God fornøjelse med pakning af dine høns, jeg  *k for at de klarer sig fint.

@Marianne.

Kære Marianne.

Egentligt vil jeg hellere høre om varme æbleskiver samt pandekager, og bedst af alt om raske sygdomsfri ND vaccinerede høns.

NB: Glemte vist den varme Gløg, men den får vi sikkert nok af på den kommende Europa udstilling i Leipzig.

NB: Sender lige en vaskebjørn med, som også er lige i nærheden af din baghave i Skjern.  Glæder du dig ikke helt /o /o /o *p *p *s *h *g *g *g Marianne ? din baghave ender med at blive et helt natur reservat eller Noahs ark ?

Kærligst fra J.C.

« Senest Redigeret: 29 November , 2012, 11:48 Fra Jørn Clevin »