Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: ups 2 mere  (Læst 10381 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Anne Vibeke

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 376
    • fokusfoto.dk
Sv: ups 2 mere
« Svar #45 Dato: 22 ſeptember , 2010, 18:43 »
Jeg tror man skal passe på med at tage det personligt, hvis andre har en anden holdning end en selv. Vi har høns på mange måder og har forskellige meninger og holdninger til mangt og meget. - Men det er da skønt og sundt at få luftet hvad man har på hjertet, for måske kan man ændre mening.

Mine holdninger og meninger står altid til at kunne ændres, hvis jeg får gode argumenter for det. - Vi er ikke alle lige gode til at formulere os, og derfor kan ord nogen gange virke hårde, også selvom det ikke var ment sådan. Jeg er ret sikker på at ingen i denne tråd har ønsket at sable nogen ned. - Og selvom emnet har været oppe mange gange, så kommer der nye medlemmer til, der også skal tage stilling og se det at have høns, fra mange vinkler.

Lad os ikke være så bange for at sige hvad vi tænker og mener. Det er kun sundt. Og tonen herinde synes jeg bestemt er god!!!
Dværg silker i flere farver
0,2 Golden Retriever
0,1 Hellig Birma
0,1 Ragdoll
1,0 rød Garfield
1,1 Græske landskildpadder
0,1 Siameser dværgvædder
1,2 børn

pylle pylle

  • Gæst
Sv: ups 2 mere
« Svar #46 Dato: 22 ſeptember , 2010, 19:01 »
Enig Anne Vibeke.. men det er vi 2 jo generelt meget /o

hvad syntes Christian mon selv?? er han skræmt væk??

Offline akmc

  • Bruger
  • Indlæg: 166
Sv: ups 2 mere
« Svar #47 Dato: 22 ſeptember , 2010, 19:16 »
næ det er jeg ikke, jeg er først lige startet  ;)
og jeg skal have mange forskellige høns jeg er jo nød til at finde min ynglings høne og det vil tage mange år før jeg finder den. og på min vej får jeg brug for hjælp og gode råd, jeg tror trods alt ikke jeg finder et bedre sted til det end her /o.

lige nu føre faverolles eller orpington ja det ....nej måske ja faverolles tror jeg ??? ;D

venlig hilsen christian
0.4 Røde Amerikanere
0.2 Grünleger
0.4 Hvid italiener
0.2 Homo sapiens

frida

  • Gæst
Sv: ups 2 mere
« Svar #48 Dato: 22 ſeptember , 2010, 19:29 »
Ohhh. Prøv lige orloff..... De er bare skønne ;D Men, ja farveroller er også bare dejlige /o

Offline Johanne Schiødt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 063
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
Sv: ups 2 mere
« Svar #49 Dato: 22 ſeptember , 2010, 21:10 »
Ja orloff de er skønne, hold da op jeg er ved at dø af grin når jeg kigger på mine og så er de gode til at lægge æg ;D

Christian du har stadig ikke svaret- hvad sagde fruen til de to nye?  :D blev hun glad?
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline akmc

  • Bruger
  • Indlæg: 166
Sv: ups 2 mere
« Svar #50 Dato: 22 ſeptember , 2010, 22:01 »
hun blev glad  /o
0.4 Røde Amerikanere
0.2 Grünleger
0.4 Hvid italiener
0.2 Homo sapiens