Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Huskeliste til LU

<< < (2/13) > >>

Wanda:
Vi skal også have en PC med, så man kan vise siden i drift, og holde staklerne derhjemme opdateret ;)
Og mere snolder.... :)

Hvad koster det egentlig at have en stand deroppe? Måske man skulle stille sig op med sin massageolie... man bliver jo lidt øm i nakken af at gå og glo ind i alle de bure ;) for ikke at tale om ømme ben ;)

mortends:
Nu er LU-tankerne ved at røre på sig - jeg tænker om der ikke er en (Finn måske?) der har sådan noget nymodens trådløst bredbånd, så DFF kunne køre "LIVE" på standen - evt. også på væggen på projektor...  ::)

Marianne M.:
Super idé  :)

Wanda:
og snolder! :)

Finn Jensen:

--- Citat fra: mortends efter 22 ſeptember , 2010, 19:48 ---Nu er LU-tankerne ved at røre på sig - jeg tænker om der ikke er en (Finn måske?) der har sådan noget nymodens trådløst bredbånd, så DFF kunne køre "LIVE" på standen - evt. også på væggen på projektor...  ::)

--- Afslutning på citat ---
Hæ. Nu bor jeg sådan set et sted UDEN dækning... Om vinteren, når der ingen blade er på træerne og der er overskyet, så har jeg måske signal indenfor.. Hvis jeg står foran et vindue der vender den rigtige vej :D

Men bortset fra det, så ville det være alletiders. Jeg har en stationær PC som kunne stå på standen. Er der nogen der har et USB-modem liggende, så ville det være alletiders.

Der er nogle selskaber der sælger bredbånd som "taletidskort" og det ville jo være perfekt til sådan en lejlighed. Men altså USB-modem mangler...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version