Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Huskeliste til LU

<< < (12/13) > >>

kyllingesalg:
Hej  ;D

Jeg tænkte på at man måske kunne lave noget Tombola med nogle sponsoreret gevinster og nogle reklame gaver. Eller man kunne måske lave en gætte konkurrence som folk kan deltage i. Eventuelt med at man skal gætte vægten på en høne som der var udstillet  /o

Hvad angår reklamegaver, bannere Osv.. Får jeg alt mit fra Vistaprint. Har ikke set andre der kan gøre det billigere.

-Julie-:

--- Citat fra: Wanda efter 12 December , 2011, 21:14 ---Juhulie får travlt.... huns skal både lave kager og spejlæg-hårspænder til næste år :D

--- Afslutning på citat ---

Hej allesammen,

jeg er ked af at jeg er så fraværende i øjeblikket. Jeg håber at komme stærkt igen. I mellemtiden siger I bare til med de der hønsedækkener, hårspænder, æggevarmere osv. Hvis jeg ikke lige svarer, så send mig en PM, dem får jeg også på mail. Men "nogen" var så søde at ruske i mig og spørge hvor i himlens navn jeg var henne... og fakta er jo, at jeg er lige her!  ;)

Wanda (eller en anden), hvis jeg lige bliver husket på det et par mdr. før LU, vil jeg med glæde lave lidt dækkener og halløj til standen.

Ræven har taget mine silkehøns, fryseren mine gæs og ænder, vi prøver at komme af med volierefuglene (der er lidt blandede parakitter, hvis nogen er int.), men Bodil og en god håndfuld mere er her endnu og forleden havde de lagt kinderæg  ;D

Julehilsner til hele hønsefamilien fra Sidinge Bakke.

Tanja S.B.:

--- Citat fra: -Julie- efter 14 December , 2011, 08:29 ---Hej allesammen,

jeg er ked af at jeg er så fraværende i øjeblikket. Jeg håber at komme stærkt igen. I mellemtiden siger I bare til med de der hønsedækkener, hårspænder, æggevarmere osv. Hvis jeg ikke lige svarer, så send mig en PM, dem får jeg også på mail. Men "nogen" var så søde at ruske i mig og spørge hvor i himlens navn jeg var henne... og fakta er jo, at jeg er lige her!  ;)

Wanda (eller en anden), hvis jeg lige bliver husket på det et par mdr. før LU, vil jeg med glæde lave lidt dækkener og halløj til standen.

Ræven har taget mine silkehøns, fryseren mine gæs og ænder, vi prøver at komme af med volierefuglene (der er lidt blandede parakitter, hvis nogen er int.), men Bodil og en god håndfuld mere er her endnu og forleden havde de lagt kinderæg  ;D

Julehilsner til hele hønsefamilien fra Sidinge Bakke.



--- Afslutning på citat ---

Du har været savnet, din lille kagekone :-* Lad være med at blive væk så længe en anden gang, det kan vi ikke lide ;D

Jean Hansen (Lavbo):
Nej, vi kan ikke lide det....vi bliver så bekymret..

Hilsen "nogen" ::)

Finn Jensen:
Affaldssække

Kaffemaskine?


Andre input til ting der skal være anderledes?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version