Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: har ræven været her  (Læst 1456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 833
har ræven været her
« Dato: 13 Juni , 2024, 17:23 »
Jeg var ude for her til morgen hvor jeg kigger ud af vinduet og kunne se en pose ligge midt på græsplænen. Da jeg kom ned var det den plastikpose som jeg putter hønsemøget i og så lægger jeg den bag hønsehuset. Den var blevet slæbt ud midt på plænen og jeg kunne se bidmærker i posen. Det skal lige med at posen var så tung at når jeg skal have det op til skraldespanden kører jeg det i trillebøren, så den er da lidt tung. Hvad tror i andre, er der andre end mikkel der kan slæbe af med sådan en pose. Og hvis hvorfor gør den det så. Der er da ikke noget at komme efter i sådan en pose, men det har den måske også fundet ud af siden den blev liggende.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 953
Sv: har ræven været her
« Svar #1 Dato: 13 Juni , 2024, 21:25 »
Ja det virker da mærkeligt. Det er svært at tro det skulle være ræven. Han er da kun interesseret i kød - så mærkeligt mærkeligt

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 833
Sv: har ræven været her
« Svar #2 Dato: 13 Juni , 2024, 22:10 »
jeg kan bare ikke se hvilket dyr det kan være. For der skal da en vis kraft til at slæbe sådan en sæk.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 953
Sv: har ræven været her
« Svar #3 Dato: 14 Juni , 2024, 05:34 »
En hund ??

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 833
Sv: har ræven været her
« Svar #4 Dato: 14 Juni , 2024, 06:11 »
ja men det er inde midt i byen, og jeg har aldrig opdaget at der er nogle hunde som render frit. Det kan da godt være jeg lige skal spørge nabo Peter om deres 2 hunde har været på springtur, det er labradorer, men de plejer ikke at løbe nogen steder og om natten er de jo inde.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner

Offline Gerda

  • Bruger
  • Indlæg: 833
Sv: har ræven været her
« Svar #5 Dato: 26 Juli , 2024, 23:09 »
Jeg vil lige nævne at jeg er helt sikker på det er Mikkel ræv som har slæbt den lortepose ud på græsplænen, for et stykke tid derefter hørte nabo Bente et ordentlig rabalder klokken 12 om natten og hun sprang ud af dynerne og så at Mikkel kom spankulerende hen midt af Hærvejen, så den får skylden
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner