Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Invitation til Marandag 2012  (Læst 2628 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Dorte K

  • Moderator
  • Indlæg: 739
  • Hovedet koldt men hjertet varmt
Invitation til Marandag 2012
« Dato: 31 Juli , 2012, 16:54 »
Maranklub DK vil gerne invitere til den første Maran dag d. 6. oktober kl 10 – 16 i Holstebro og Omegns Fjerkræklubs klubhus, Holstebro.

Maranklubben vil være vært for arrangementet, der bl.a. vil være med en snak om Maran, og med mulighed for en gennemgang af de medbragte høns ved Willy Littau. Det vil ikke som sådan være med pointgivning, men det er meningen, at det skal være en lærerig dag, både for nye og for de mere drevne Maran avlere.

Vi starter kl. 10 med lidt brød og kaffe/the, og omkring kl. 13, måske senere, vil der være brød og pålæg, og arrangementet sluttes af med lidt kage til kaffe/the. Der vil være mulighed for at købe øl og vand.

Hvert medlem kan medbringe max. 4 dyr for hver farvevarietet. Dyrene skal være vaccinerede, og vaccinationsattest skal medbringes.

Arrangementet er fortrinsvist for Maranklubbens medlemmer, dog kan ikke-medlemmer deltage men ikke fremvise høns. Alle er velkomne til at melde sig ind (senest når sidste tilmeldingsdag oprinder). Deltagelse er gratis for medlemmer, og for ikke medlemmer er prisen 100 kr.

Tilmelding og evt. advisering om betaling sker til mig, kasserer Dorte K, på e-mail: dockjaer(at)dadlnet.dk fra i dag og frem til senest d. 23. september, (at) erstattes med @. Mærk mailen MARANDAG.

Oplys medlemsnummer, navn, adresse, antal personer der deltager, og antal dyr der medtages, og hvilke farve varieteter (S/K for sort/kobber i stor, og s/k for sort/kobber i dværg). For ikke-medlemmer kan 100 kr indbetales på kontonr. 77391408349, og mærk betalingen med navn og by og evt. DFF navn.

Jeg er ikke dagligt på min mail, så der kommer først svar og opdateret deltagerliste sidst i august, og sidst i september.

Tilføjelse: jeg har oprettet en tilmeldingstråd
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=27911.0
Alle er velkomne til at skrive deri.


På bestyrelsens vegne, vel mødt!
Mvh Dorte K
« Senest Redigeret: 15 ſeptember , 2014, 11:27 Fra Marianne Vedel »
Mange hilsner
Dorte Kjær
Maran i sort-kobber, en meget lille flok
0,2 huskatte tidligere vildkatte
2,1 børn på 19, 17 og 8 år sammen med 1,0 akademiker
maranklub.dk
racefjerkrae.dk
_________________________________