Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø  (Læst 112647 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #90 Dato: 09 Maj , 2010, 15:16 »
Jeg har fundet barnepige til min yngste (som bliver meget...ahem...træt ::) hvis ikke hun får sin lur kl. 12), og vil gerne tilmelde min datter på 4 og mig selv! *y Hun snakker i øvrigt stadig om, om vi ikke snart skal op og besøge Peter igen! :D


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Dig glæder jeg mig fanme tila t give en ordentlig krammer :)


Ja og selvfølgelig også jer andre..... Men vores lille hvidkålsbiks-mutti her..... hun er noget særligt  :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Frk.olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 470
  • Feberramte...
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #91 Dato: 09 Maj , 2010, 17:23 »
Hvis ellers manden er blevet rask, så kommer vi også. Altså 2 personer... Vi er helt klar på lidt svin - noget der mangler til buffeen vi kan tage med??? (Advarer: jeg er rimelig skidt i et køkken, så det skal være noget nemt!!! ::) )
Mange hilsner Rikke
0.1 sort dværgsilke - Sorte Sara
0.1 grå/vildt/noget dværgsilke - Granny
0.1 hvid dværgsilke - Duske
0.1 guld sort/randet dværgwyandot - Randi
0.1 tværstribet dværgwyandot - Zebra
0.1 porcelainsfarvet dværgwyandot - Bodil

0.2 kooikerhondje (Det er en hunderace ;)) - Bellis & Easy

0.1 dværgvædder - Karla Kanin
1.0 dværgvædder - Svend Emil
1.0 dværg?vædder - Carlo

1.0 fantastisk dejlig kæreste

Offline løv

  • Bruger
  • Indlæg: 172
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #92 Dato: 09 Maj , 2010, 18:06 »
Ups, har først opdaget tråden nu  ::)...har ellers sat dagen af i måneder...skynder mig lige at tilmelde 2 voksne og 4 børn...den ene spiser ikke kød, men vi andre er med på den med det vilde svin  ;D
Og jeg vil rigtig gerne lave et eller andet til! Nogle tærter (uden kød, som tilbehør og til ikke-kød-spisere) og en kage?  :)
Med venlig hilsen Anne

Opdræt af:
Brakel sølv stor
Brakel guld dværg
Antwerpener  Skæghøns sølv- og guld sort/ vagtelfarvet
Desuden til hygge, pynt, æg, skruk:
Sussex
Araucana blå og vildtfarvet
Silkehøns vildt og hvid
Cream Legbar
Welsumer dværg rustfarvet
Welsumer stor rustfarvet
R.I.R. m enkeltkam og rosenkam
Maran
Og lidt blandinger gode som skruk og til æg

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #93 Dato: 09 Maj , 2010, 19:18 »
Indrømmet, jeg har overhovedet ikke styr på hvad der kommer af kager og tilbehør, men gør det noget.
Jeg kan se buffeten for mig, og jeg glæder mig allerede.
Ninnas (vores cafeteriabestyrer) kartoffelsalat skal nok ikke være i store mængder. (den er nu ellers god)

Vildsvinet er slagtet i dag. Da vi også skal prøve noget racefjerkræ, foreløbig fra mig selv og Elise, vil vildsvinet blive parteret og så tar vi stykker efter behov.

Jeg har ikke bare sommerfugle i drivhuset !! maven er også fyldt med dem
Hilsen
Peter

Offline Tommy Andersen

  • silkehønseopdrætter
  • Global Moderator
  • Indlæg: 1 484
    • www.123hjemmeside.dk/Silkehons
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #94 Dato: 09 Maj , 2010, 19:55 »
Hej

Kan vi oprette en tråd mere hvor folk kan melde ud med hvad der tages med af tilbehør og kage. ( Peter )

Jeg har godt nok også sommerfugle i maven, syntes heller ikke rigtig at jeg styr på noget, håber at der kommer bure nok til alle de tilmelde dyr

Tommy

« Senest Redigeret: 09 Maj , 2010, 19:57 Fra Tommy Andersen »

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #95 Dato: 09 Maj , 2010, 20:14 »
Er også med på vildsvin, det lyder pragtfuldt :D.. Jeg glæder mig helt vildt ;)

Jeg vil også lige høre om der er noget jeg skal tage med? har tænkt på forskellige grøntsager? Majs, ærter, agurker, tomater og noget i den retning? Det er jo nemt at have med for dem der kommer lidt langt fra ;)
« Senest Redigeret: 09 Maj , 2010, 20:20 Fra Mikkel Berggreen Schmidt »
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #96 Dato: 09 Maj , 2010, 20:32 »
Søde Peter og søde Tommy.... gas lige de sommerfugle ;)
OG så roooo på det der ikke lige er klar får vi klar i løbet af dagen, det der kikser griner vi af og det der går godt fryder vi os over. Det skal nok gå alt sammen... det allervigtigste er vel socialdelen og den er jo næsten givet på forhånd... masser af godt humør og glade mennesker.... hvad mere kan vi så forlange... resten løser sig... der findes ikke problemer, kun opgaver der skal løses :)

Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #97 Dato: 09 Maj , 2010, 20:50 »
Jeg vil gerne lave en liste, som jeg jævnligt opdaterer, så der er et overblik over hvad de forskellige har med. Jeg starter den lige op, og så smider jeg et link til den, som Peter du måske kan sætte ind i starten af tråden også? :)

Og hvis det skal gøres på en anden måde, så har jeg fuld forståelse for det, men lige nu må der altså en kvinde på banen! ;D


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Dig glæder jeg mig fanme tila t give en ordentlig krammer :)


Ja og selvfølgelig også jer andre..... Men vores lille hvidkålsbiks-mutti her..... hun er noget særligt  :)

Hahaha *g Du er da bare for dejlig Wanda! *p Og en krammer slipper du ikke for nej! :D Glæder mig også utrolig meget til at se jer allesammen!! *p

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #98 Dato: 09 Maj , 2010, 20:55 »
Her er link til tråden med mad: http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=9197.0

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #99 Dato: 09 Maj , 2010, 20:59 »
Og jeg fortsætter lige med at snakke med mig selv :D

Peter, er pæoner det samme som bonderoser? Sådan en har jeg nemlig ude i mit "bed" (det er det eneste, resten er dækket af ukrudsdug og flis, ellers kan jeg ikke holde det :D), og den bliver større hvert år :)

Offline JanR

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 686
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #100 Dato: 09 Maj , 2010, 21:09 »
Peter.. Min søn er kommet i tanke om at han gerne vil med.. Så nichlas 10 år kommer osse :)


Offline Bjørn Nielsen.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 515
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #101 Dato: 09 Maj , 2010, 21:30 »
Hvad mangler der af mad/drikke ? Christina nu må du lige styre tropperne  :)

Er der drikkevarer til købs fra bryggeriet, eller skal vi selv have med, hvad med sofavand ? Rødvin ? (Havde man nu haft fri om mandagen kunne det blive et rigtigt party med Vildsvin og rødvin i murerbaljer  ::) )

Christina ! Pæoner og Bonderoser er det samme, lad være med at omplante dem, så holder den i 100 år.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #102 Dato: 09 Maj , 2010, 21:58 »
@ Bjørn

Du mener vel fri om fredagen eller ?? angående drikkevarer så kunne der måske indkøbes nogle kasser øl og vand, som vi så kunne købe og overskudet kunne gå til DFF.??
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #103 Dato: 09 Maj , 2010, 21:59 »
Tak for info, Bjørn! /o Skal vi sige at vi selv står for drikkevarer, eller køber dem i caféen? Eller hvad gør vi?

Jeg har læst besvarelserne igennem, for at se hvad de forskellige vil have med, og har udfra dette lavet en liste. Hvis jeg har skrevet forkert, eller overset nogle, så skriv endelig i den anden tråd, så retter jeg det.

@Løv: De dér tærter uden kød, lyder super lækre!! Er det ok, at jeg har skrevet dem ud for dig, og så ikke kage? Da der er en del kage allerede /o

@Mikkel: Håber du er ok, med gnavegrønt, ellers sig til :)

@Wanda: Er det rigtigt forstået at du droppede kagen, og satte dig på madbrød istedet? :)

Her er den foreløbige liste, som altså vil blive opdateret i den anden tråd fremover ;)

Her er så en liste over hvad vi hver især har lyst til at medbringe til buffeten på forumdagen på Gavnø. Skriv her i tråden, så opdaterer jeg listen jævnligt :)

Jeg har delt det lidt op :)

Tilbehør til kylling & vildsvin:

  • Café Ninna: Kartoffelsalat
  • Patricia: Pastasalat
  • Løv: Grøntsagstærter
  • Mikkel Berggreen Schmidt: Gnavegrønt

Brød:

  • Wanda: Madbrød
  • Randi samt veninde: Flütes

Dessert:

  • Tommy Andersen: Kage
  • Randi samt veninde: Kage
  • Christina: Muffins
  • Lene, Rungsted: Big cookies med nødder og chokolade
  • Lene Andersen: Kage

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Deltagerliste: Forumdag på Gavnø
« Svar #104 Dato: 09 Maj , 2010, 22:07 »
JEg tænker på at køre et smut til Tyskland på tirsdag, jeg kunne evt tage lidt øl og vand med over og tage dem på ..... så kan folk købe dem, og jeg kan evt ligge 1 kr oven i indkøbsprisen, og så give overskuddet tilFinn og Forum? var det en ide`?

Christina: JEg skal forsøge at lave et brød, men er lidt tidspresset nu kan jeg mærke... Så hvis andre har lyst... jeg ved at Storm Olsens mand laver noget læææææækkert brød :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.