Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Æg til politikerne  (Læst 158797 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Æg til politikerne
« Svar #330 Dato: 01 Juni , 2013, 18:59 »
Thomas Danielsen
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Æg til politikerne
« Svar #331 Dato: 01 Juni , 2013, 19:28 »
hvem fanden er han, hmm skulle skamme sig

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Æg til politikerne
« Svar #332 Dato: 01 Juni , 2013, 19:35 »
Tja jeg sendte ham da også en mail, som han så ikke har svaret på heller  :( arogant mand tænker jeg, og vil bare så gerne vide om han mener det kan betale sig for ham og partiet at opfører sig sådan overfor borgerne, men på den anden side, vi har jo hørt meget om de æg,, så blev de smidt ud fordi ministeren er æggepanikken,,, og nogle var rådne iflg posthuset, hos en politiker der faktisk fik æg to forskellige steder fra. Jeg har da aldrig haft et råddent æg, men der kan man bare se, mine har overlevet turen både til og fra Holstebro i pakken, men nu har de så været undervejs i varmen siden d 13, så nu ryger de ud.
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Wanda

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 942
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Æg til politikerne
« Svar #333 Dato: 01 Juni , 2013, 19:45 »
hæng ham ud Ina... :) over alt... han skal sq da ihvertfald ikke genvælges til næste valg når han ikke gider høre på vælgerne
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Æg til politikerne
« Svar #334 Dato: 01 Juni , 2013, 23:32 »
hæng ham ud Ina... :) over alt...

Nej Wanda. Ikke over alt.

For han skal hænge ved siden af Pernille Rosenkrantz-Theil, som heller ikke har reageret, end ikke efter jeg sendte hende en længere mail. Jeg fik et 'auto-reply' om at hun ikke nåede at læse alle mails og heller ikke kunne finde tid til at svare på alle modtagne mails.

Og det er i grunden fair nok. Jeg får også meget 'spam' i min in-boks.

Men mig bekendt sidder fruentimmeret i fødevareudvalget, og det var derfor hun var mål for nogle af vore æg. Så mon ikke hun kunne finde tid til at se in-boksen igennem for hvad der er relevant (det betaler vi hende faktisk en relativ god løn for), og så i det mindste svare på den slags mails.

Nå men i det mindste har hun tid til at være med i Mads og Monopolet lørdag formiddag (senest for en uge siden).
Mvh
Erik Andersen

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Æg til politikerne
« Svar #335 Dato: 02 Juni , 2013, 06:13 »
Jeg har aldrig været fan af  Pernille Rosenkrantz-Theil, men jeg troede faktisk, hun passede sit arbejde.....Det gør hun så ikke. Ja Mads og Monopolet har hun da ofte tid til at besøge, vi hører det som regel, når vi sidder i bilen en lørdag formiddag.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Æg til politikerne
« Svar #336 Dato: 02 Juni , 2013, 07:46 »
dem der ikk hører noget , skulle måske sende er kopi til de respektive gruppeformænd, på tinge. det er jo dem der irettesætter medlemmerne for sløseri

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Æg til politikerne
« Svar #337 Dato: 02 Juni , 2013, 07:50 »
At smide æggene ud, tja tjo, det er da trods alt en reaktion. Men at de slet ikke gider at reagere, det er sgu for dårligt.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Tanja Pedersen

  • Global Moderator
  • Indlæg: 5 955
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Æg til politikerne
« Svar #338 Dato: 02 Juni , 2013, 08:01 »
Måske skal vil lige samle op, og finde ud af hvem der har hørt noget, og hvem der ikke har. For statistikkens skyld.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline nimrod

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 839
Sv: Æg til politikerne
« Svar #339 Dato: 02 Juni , 2013, 08:36 »
Jeg har sendt æg og brev til eigil andersen fra SF, samt senere på ugen en opfølgningemail og har intet hørt ... ;)
Med venlig hilsen

Charlotte

Fjer : tværstribet Plymouth rock, Maran (den spæde opstart), Vildtfarvet Araucana, Brunbroget Moskus, Hvid gås
1.1 heste
3.0 Missetat
1.0.4 Mand og dejlige børn

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Æg til politikerne
« Svar #340 Dato: 02 Juni , 2013, 09:34 »
Måske skal vil lige samle op, og finde ud af hvem der har hørt noget, og hvem der ikke har. For statistikkens skyld.  /o

Der kom sørme en "afstemning" om det her :

http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=33466.0;topicseen
« Senest Redigeret: 02 Juni , 2013, 09:41 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Æg til politikerne
« Svar #341 Dato: 06 Juni , 2013, 22:38 »
Vi har i dag fået de æg, vi sendte til Steen Gade retur! Så selv om han meldte positivt ud på vores opfordring "turde" han åbenbart heller ikke spise vore æg!
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)