Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hjemløs moskusand  (Læst 7134 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hans-Kurt

• Bruger
Sv: Hjemløs moskusand
« Svar #45 Dato: 28 Juli , 2022, 22:37 »
ja hun er dejlig, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det egentlig går ud på, det at hun kommer og næsten taler til mig. Åbner jeg skråvinduet oppe på førstesal og hun er på gårdspladsen, så kalder hun på mig, og når jeg åbner døren for at fodre hende, så flyver hun over pladsen, hvis ikke hun lige er udenfor døren. Hvorfor gør hun det ??, kun for at få mad - måske, men hun kan også finde på at bade i det vand jeg sætter til hende og så nette sig bagefter, mens jeg står i nærheden.
Om ikke så længe begynder kornet at hobe sig op over hos Danish Agro, så ser jeg hende nok ikke så tit - vi får se.

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #46 Dato: 29 Juli , 2022, 05:09 »
Nej, hun kommer da ikke kun for at få mad.
Hun kommer for at besøge dig. Hun ved god, at du er der for hende og hun ved
helt sikkert også, at du har hjulpet hende, når hun har haft brug for det.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, wyandot, Isa, blandingshøns ialt 1.11

Offline Gerda

• Bruger
« Svar #47 Dato: 29 Juli , 2022, 08:46 »
ja det er rigtig som Helle siger det er dig den kommer for at besøge, den ved jo godt alt det gode den får ud af det. Jeg kan fortælle at ved min storebror kommer hjortene helt ind i gårdspladsen, for de har fundet ud af han ikke gør dem noget, men ligeså snart jagten går ind så ser han dem ikke mere før det er overstået. Og de kommer i hele flokke, det kunne jeg også selv stå og nyde.
1 hvid splash maran som hedder Marie, 2 sort kobber maran, og så er der Sofie som jo er en brakel hane, og brakel høner, barnevelder haner