Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?  (Læst 13449 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?
« Svar #30 Dato: 16 Marts , 2009, 11:08 »
Gernsö:   Jeg kan kun forestille mig, at det er for ikke at splatte ud på gulvet/fliserne, eller hvad underlaget nu end er.


Jeg selv ville helt sikkert bare knække nakken på den, det gøres i et snuptag, og så i skraldespanden.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Lisbeth Kristine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 812
Sv: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?
« Svar #31 Dato: 16 Marts , 2009, 11:52 »
Jeg har bare hørt at man skal komme den i en plasticpose...det er nok bare som Børge siger for ikke at svine underlaget til.
Børge: Det er rart når folk bare kan gøre sådan, så er det survival of the fittest. Men jeg kan bare ikke gøre det. Man skal jo være rimelig kold i r***n for at gøre sådan noget.  ;)
Venlig Hilsen
Lisbeth

gernsö

  • Gæst
Sv: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?
« Svar #32 Dato: 16 Marts , 2009, 12:24 »
Det der med att det kommer blod overallt och skidt, ja det gör det, men det får man hållde ud når man har dyr och måske skall slå dem ihjäl.
Tänk dig selv, det siste du ser inden du dör er insiden af en plastikpose, nej fy fan.
Man dör ikke af lidt extra skidt att töre rent.
Eller knäck nakken emod en kant och ryck hovedet af den, det er snabbt, effektivt och sviner ikke ned. Det eneste du skall göre er att trycke halsen emod en kant med fingeret emod och siden dra i huvedet tills du föler att det er lös.

Offline Lisbeth Kristine

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 812
Sv: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?
« Svar #33 Dato: 16 Marts , 2009, 12:30 »
Hehe jeg skal slet ikke slå nogle kyllinger ihjel, så alle forslag til myrderier er ikke nødvendige.  ;)
Venlig Hilsen
Lisbeth

gernsö

  • Gæst
Sv: Kylling med klumpfod - kan det helbredes?
« Svar #34 Dato: 16 Marts , 2009, 12:48 »
Det var mere ment till dem det syntes att det er rätt att ligge en kylling i en plastikpose for att slippe att göre rent. Syntes det er dyremisshandel.