Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Yes ude igen!  (Læst 748 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mimi Trædmark

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 198
  • Vild med hanegal!
Yes ude igen!
« Dato: 02 Februar , 2008, 16:00 »
Jeg vidste bare det var på trapperne-at vi snart fik "lavrisiko" og kan smide net ad h.... til igen. Der vil være nogle her som glæder sig til imorgen at komme på græs og slippe for mudderpølen derinde.

Vil lige fortælle en frisk historie vedr. restriktionerne. Jeg har en bekendt som har moskusænder som jeg prakkede hende på sidste år fordi hun har så mange dræbersnegle i sin have. Hun er meget glad for dem og de har fået navne og har selv sidste sommer ruget et hold ællinger ud. Så fik hendes nabo for en uge siden besøg af FVST vedr en husdyrssygdom(ikke fjerkræ) som de skulle kigge på og kom til at se de fritgående ænder igennem de nøgne buske hos naboen som er min bekendt. Og så fik hun også besøg fordi der ingen netoverdækning  var-ups!
Men min bekendt er ikke mundlam så hun blev gal over at hun skulle holde de stakkels dyr indespærret når nu de var vant til at gå helt frit og da jeg fik historien fortalt var hun stadig gal og havde ringet flere steder til myndigheder for at klage. Det synes jeg jo er meget flot gjort taget i betragtning af den kæmpe bøde hun kunne have risikeret-det vidste hun bare ikke. Nu ved hun det og holder lav profil. Men en lille sjov historie er det da ;) :D
Opdræt af Barneveldere i stor sort og blå dobbeltrandet, samt legbarfarvet barneveldere i dværg. En dejlig labratinerhund,og en skøn abyssinierhunkat.

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Yes ude igen!
« Svar #1 Dato: 03 Februar , 2008, 10:00 »
Hæ, hæ. Ind i mellem kan fornuften sejre.
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!