Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Vagtel forum.  (Læst 2803 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Andersen

  • Gæst
Vagtel forum.
« Dato: 07 Maj , 2011, 11:11 »
Der er løbende mange der henvender sig til mig omkring spørgsmål om vagtler.
Det er otrolig dejligt at jeg kan henvise til Dansk Fjerkræforum som et af de forumer hvor emnet vagtler er grundig behandlet.
Der er sjlden ret meget at finde om vagtler de forskellige steder på nettet og nogle oplysninger er direkte villedende for nybegyndere.
Dette er ikke tilfældet i Dansk Fjerkræforum da tingene diskuteres og vendes og drejes her.
Jeg håber at i bliver ved med at skrive om jeres erfaringer med vagtler på Dansk Fjerkræforum til glæde for mange nybegyndere.

Offline John Mejland

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 747
Sv: Vagtel forum.
« Svar #1 Dato: 09 Maj , 2011, 07:42 »

Selvfølgelig vil vi alle skrive her på forum, for her har vi jo dig at trække på, og det er da ikke mindst dig der er skyld i at der kommer nogle indlæg/debatter der kommer helt ud i hjørnerne.

Et sted som her gælder det i hvert fald at det er rart at få alle de små ideer op ovlevelser samlet, så er det
noget nemmere for dem der kommer efter.

Dit sidste indspark omkring Fuglegården er jeg allerede ved at arbejde videre på, så Skodaen er nok snart på vej sydover.
Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Bjarne Andersen

  • Gæst
Sv: Vagtel forum.
« Svar #2 Dato: 09 Maj , 2011, 12:42 »
Dsv. er det ofte sådan at mange nybegyndere ikke mener at de er erfaren nok til at skrive noget offentlig.
Men det er lige så ofte fra nybegyndere der kommer nogle guldkorn.
Det er altid spændende at følge en beretning om et fuglehold.

Offline Diana

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 212
Sv: Vagtel forum.
« Svar #3 Dato: 09 Maj , 2011, 12:52 »
følte mig ihvertfald tryk ved at kunne skrive herinde... tror jeg læste mig selv fuldstændig DUM på et tidspunkt...
Mvh. Diana Brandt Andreasen

0,1 lavendelblå araucana
0,6 hvide italienere
0,1 kobberfarvet maran
0,3 Orpington

på vej: 0,1 blanding araucana/maran
mangler en ny kobber maran hane, han SKAL være 1år.. måske en høne eller 2 dertil ikke noget krav. ASAP...