Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Øv øv.. Mistede kylling i nat- vil hønemor acceptere nye kyllinger?  (Læst 871 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline libm

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7
Hej,

Vi mistede en 3 uger gammel kylling i nat.  /d Enten var der sket noget i hønsegården i går aftes eller også var den ikke kommet med ind i hønsehuset, da de andre gik ind. Men i hvert lå den død i hønsegården her til morgen (og jeg følte mig som verdens dårligste hønseejer at jeg ikke tjekkede, og jeg hørte den heller ikke)...

Kan jeg gøre noget for at hjælpe hønemor? Hun virker lidt forvirret. Og vil hun acceptere nye kyllinger? Der er nemlig hun en enkelt nu.

På forhånd tak!

Offline Helle K.

  • Administrator
  • Indlæg: 6 112
Det var rigtig, rigtig synd :'( Pas godt på den sidste, for jeg tror ikke, du kan sætte nye kyllinger til hverken skrukken eller den overlevende 3 ugers kylling.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Berit Linea

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 872
 :( øv hvor trist
Jeg tror heller ikke at det vil lykkes at give skrukken en erstatningskylling . Det er vist bedst bare at lade hende nøjes med den hun har  ;)
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk