Forum > Udstillinger, klubber og kolonier

Huskeliste til LU

<< < (11/13) > >>

Danny Westh:

--- Citat fra: Finn Jensen efter 12 December , 2011, 18:20 ---Borte har taget vores banner...
--- Afslutning på citat ---

He he... Han kommer også ret ofte ind i mit liv og fjerner "ting og sager". Men nogen gange er det nok også hans bror "rod" der fjerner tingene. Fy skamme!

Danny

Henriette Hall:
Jeg er sandelig også medlem af DFfR, så det er ikke for at forklejne foreningen. Jeg synes faktisk de langt hen af vejen gør et stort og godt stykke arbejde.  ;)

Wanda:
Juhulie får travlt.... huns skal både lave kager og spejlæg-hårspænder til næste år :D
Hvor stort skal banneret være? jeg kan forhøre ad hos Hr. Trykker herude.

syntes ideen med projektor er ret god, men et TV med DVD kunne vel også gøre det.

et par levende dyr er også oplagt, men så skal vi jo vide forinden om det skal være i svømmehallen eller flyverhangaren vi skal være ;)

Jeg tænkte på en udstilling af fjer måske, så folk kunne se forskellige tegninger, typer og farver.

endvidere måske en lille konkurrence....

og så kunne vi jo nok måske få nogle til at bage en pladefuld småkager af forskellig art som kunne stå på bordene som man kunne sidde og hygge lidt med sammen med en kop kaffe. hvis nogen bagte, andre tog kaffe med så kunne det vel godt lade sig gøre at byde en kop.... hvis ikke cafeteriaet tilter totalt.

en børneparkering kunne også være en mulighed.... måske mod mindre betaling til forumkassen? ½ time 20 kr. der er vel nok nogen der har et par teenagere i familien man måske kunne bestikke til at passe den stand ;)

vi kunne måske også lave nogle flotte billeder af retter med egne kyllinger/æg og og henvise til forum for at få opskriften.

Marianne Vedel:
Jeg synes, der er rigtig mange fine forslag, jeg håber, der er nogen, der har mod på at stå for nogen af dem til næste LU. /o

Lene Lestat:
@ Patricia

Næh jeg tror såmænd heller ikke at der ville være så mange medlemmer her på Forum, hvis det kostede penge.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version