Pernelle. Måske du skulle sende Henrik Høegh et friskt svar tilbage a-la: Du siger da ikke at du har spist af æggene. Du godeste. Er du klar over at du nu har gjort mig kriminel?? Og så med et par
Kunne jeg da aldrig finde på, jeg har ikke opfordret ham til at spise dem. Tvært i mod.. Jeg har kun opmuntret ham til at ruge dem ud, så han kan også kan opleve glæden ved høns:) Er blot glad for han er en forbruger, der også bare gerne vil beholde sin rettighed til at bruge "sin sunde fornuft". Og viser sådan en tillid til mig og min gård, uden at have oplevet den.. men ok, sådan er det jo allerede i denne Verden.
Jeg har dog sagt jeg også gerne holder åbent hus, hvis han en dag får fat i en skruk. Skal jo alligevel bare smide dem ud.
husket at takke for det hurtige svar og positive tilbagemelding.
"
burde man politianmelde de politikere der skriver at de har spist ægene, de er jo kriminelle (venner), hvis ministeren ikk kommer med noget brugbart for os"
Er det ikke at gå i for små sko?. Vi har jo aldrig bedt ham om at spise dem! Når nogle rækker en en lillefinger, behøver man ikke at tage hele armen. men det er jo så blot min mening.