Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Er der nogen der har erfaringer med hvor god den her er?  (Læst 2425 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.


Offline Danny Westh

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 733
Sv: Er der nogen der har erfaringer med hvor god den her er?
« Svar #1 Dato: 29 Juni , 2008, 00:19 »
Jeg har for et års tid siden købt det du linker til. Men jeg kan egentlig bedre lide dette.
http://www.america-thisted.dk/showpage.asp?id=849&profileid=1000&siteid=1&pagetype=produtpage&vid=787
Fordelen er at man bedre kan aflæse det udefra da det ikke skal ligge inde i maskinen.
Iøvrigt er der en halv grads forskel på de 2 ovennævnte termometre. Jeg siger ikke at der er det på alle sammen. Men på mine to er der ihvertfald... Og hvilket et måler så mest rigtigt???


Danny
Himlen bør altid være blå!

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Er der nogen der har erfaringer med hvor god den her er?
« Svar #2 Dato: 29 Juni , 2008, 08:18 »
Jeg har brugt et termometer der bruges til at måle temperaturen inde og ude, det har vist det samme som maskinen, jeg har også haft r*vtermometer, som jeg synes også var godt, det jeg skal tænke på er hvor maskinen står.  ;D
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Børge Bech Jensen

  • Chicken rules
  • Bruger
  • Indlæg: 2 338
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Er der nogen der har erfaringer med hvor god den her er?
« Svar #3 Dato: 29 Juni , 2008, 10:15 »
Jeg har brugt termometre til akvarier, men det er nok mest fordi jeg har en del af dem liggende, og mellem dem har jeg en portion der viser ens temperatur, og enkelte der viser hhv. højere og lavere temp, så en af mængden, der viser som de fleste andre, så regner jeg med at den passer.
Den viste så en temperatur der var lige lidt højere, end den der sidder i rugemaskinen, men så er det til gengæld også målt lige der hvor æggene ligger.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.